اقتصادی

پیش‌بینی قیمت شیبا و دوج‌کوین / احتمال سقوط چقدر است؟

افزایش تنش میان اوکران و روسیه باعث شد تا بازارهای مالی از بورس نزدک گرفته تا رمزارها ریزش کنند و حالا بسیاری از ارزها نزدیک حمایت مهم خود قرار دارند. سرنوشت شیبا و دوج‌کوین چه می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین که تا ۴۵ هزار دلار رشد کرده بود دوباره با فشار عرضه همراه شد و حالا در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود. کارشناسان عقیده دارند اگر این ارز محدوده ۴۰ هزار دلار را از دست دهد احتمال سقوط بازار زیاد است.

دوج‌کوین
دوج‌کوین از ماه می سال ۲۰۲۱ به بعد روز خوش به خود ندید و از آن زمان به بعد یک کانال نزولی تشکیل داد. این ارز دیجیتال حدود ۸۰ درصد با سقف قیمتی خود فاصله دارد و فشار فروش در این ارز در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

شاخص مقاومت نسبی در نمودار روزانه ارز دیجیتال دوج‌کوین روی عدد ۴۶، یعنی در نیمه پایینی کانال قرار دارد. بیشتر فعالیت این شاخص در سال ۲۰۲۲ در نیمه پایینی کانال بوده است.

اندیکاتور مکدی هم در نمودار روزانه در حال صدور سیگنال فروش است.

MFI هم مانند شاخص مقاومت نسبی در سال ۲۰۲۲ بیشتر در نیمه پایینی کانال نوسان کرده و این نشان از ضعف ورود پول به این ارز دیجیتال است.

مهم‌ترین حمایت دوج‌کوین بین ۱۲ تا ۱۳ سنت است و اگر این حمایت از دست برود احتمال ریزش این ارز تا ۰/۰۷ دلار هم وجود دارد.

شیبا اینو
شیبا بعد از ماه اکثبر سال گذشته روندی نزولی دارد و حدود ۶۵ درصد از سقف قیمتی خود فاصله گرفته است.

شاخص مقاومت نسبی در نمودار روزانه شیبا در سال ۲۰۲۲ بیشتر در نیمه پایینی کانال نوسان کرده اما از روز ۵ فوریه با جهش ۵۰ درصدی شیبا این شاخص به نیمه بالایی کانال صعود کرد.

مکدی هم که در محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۲۰ دلار سیگنال خرید صادر کرده بود حالا در حال صدور سیگنال فروش است.

قیمت‌های ۰/۰۰۰۰۲۲ و ۰/۰۰۰۰۱۸ دلار به ترتیب حمایت‌های مهمی برای شیبا هستند.

اگر حمایت‌های شیبا از دست بروند احتمال ریزش قیمت تا ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار وجود دارد.

ریزش بورس‌های بزرگ دنیا و بازار کریپتوکارنسی در حالیست که دارایی‌های با ثبات مانند طلا رشد کردند. کارشناسان عقیده دارند اگر میان اوکراین و روسیه درگیری نظامی رخ دهد احتمال سقوط بازار رمزارزها زیاد است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا