اجتماعیعکس و فیلم

پیش بینی هوای تهران فردا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

روند بازار / آسمان تهران فردا ابری، در بعضی ساعت ها مه رقیق، گاهی وزش باد و رگبار برف با احتمال کولاک برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

به گزارش منیبان به نقل از ایونا، رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای فردا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در تهران گفت: آسمان تهران فردا (۹ اسفند) ابری، در بعضی ساعت ها مه رقیق، گاهی وزش باد و رگبار برف با احتمال کولاک برف با حداقل دمای صفر و  حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۰ اسفند) نیمه ابری، مه رقیق و بارش پراکنده از بعدازظهر افزایش باد و به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان مطلب «وضعیت هوای فردا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲» اظهارکرد: طی فردا و پس فردا همدان و اردبیل با کمینه ۱۱- و ۱۰-  درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرمترین مرکز استان ها پیش بینی می شود.

منبع
منیبان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا