کسب و کار

چرا اقامت طلایی پرتغال سریعترین راه دریافت پاسپورت اروپاست؟

اقامت طلایی پرتغال، به معنای اخذ ویزا از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور است. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال علاوه بر کسب سود، اقامت و شهروندی این کشور را برای خود و خانواده‌تان به دست آورید.

یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت اقامت طلایی پرتغال تسهیل در فرایند اخذ ویزای شنگن است. همچنین با در دست داشتن ویزای پرتغال می‌توانید به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. پاسپورت کشور پرتغال ۶مین گذرنامه معتبر دنیاست. این بدان معناست که با دریافت پاسپورت پرتغال می‌توانید به ۱۸۶ کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

“اقامت طلایی پرتغال”در ابتدا به صورت موقت ۲ ساله صادر می‌شود و تا ۳ سال دیگر قابل تمدید است. اخذ ویزای پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های موجود است. فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در این کشور اروپایی وجود دارد؛ اما مناسب‌ترین آنها خرید ملک در پرتغال می‌باشد. این نوع سرمایه‌گذاری علاوه بر حفظ سرمایه و کسب سود، منجر به دریافت اقامت پرتغال برای شما و خانواده‌تان می‌شود.

اقامت طلایی پرتغال چیست؟

برای دریافت اقامت طلایی پرتغال نیازی به ارائه‌ی مدارک کاری و زبان آیلتس نیست. همچنین برای دریافت اقامت دائم و شهروندی این کشور نیازی به حضور مداوم متقاضی در کشور پرتغال نمی‌باشد.

در واقع این روش یکی از شیوه‌های دریافت اقامت بدون نیاز به شرط حضور است. حتی در مرحله‌ی دریافت تابعیت نیازی به حضور مداوم متقاضی در کشور پرتغال نمی‌باشد. دولت پرتغال برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی طرحاقامت طلایی پرتغال را در سال ۲۰۱۲ مطرح نمود. طبق این برنامه دولت پرتغال تصمیم به رفع موانع و تسهیل روند اهدای اقامت به مهاجرانی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند گرفته است.

متقاضیان اقامت طلایی پرتغال می‌توانند با سرمایه گذاری مبلغ ۲۸۰ هزار یورو اجازه اقامت برای خود و خانواده را دریافت نمایند. برخلاف سایر کشورها در طول مدت اقامت، الزامی برای حضور در این کشور وجود ندارد. همچنین افرادی که می‌خواهند در این کشور مشغول به کار شوند، بدون هیچگونه مشکلی می‌توانند برای خود شغلی دست و پا کنند.

پس از سرمایه‌گذاری، چه در کشور پرتغال حضور داشته باشید چه نداشته باشید با گذشت ۵ سال به شرط حفظ سرمایه در این کشور، می‌توانید برای خود و افراد خانواده‌تان اقامت دائم دریافت کنید.

بهترین و سریع ترین راه‌های دریافت اقامت طلایی پرتغال چیست؟

برای دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری راه‌های فراوانی وجود دارد. یکی از ساده‌ترین روش‌ها خرید ملک در پرتغال است. خرید ملک در تمام دنیا یک شیوه سرمایه‌گذاری امن و مطمئن محسوب می‌شود.

روش‌های دیگری چون ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی، خرید اوراق بهادار و… می‌توانند اقامت طلایی پرتغال را به همراه داشته باشند.

یکی دیگر از روش‌ها اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال است که دیگر نیازی به انتقال سرمایه در کشور مورد نظر ندارد.

در ادامه به طور اختصار به روش‌هایی که منجر به دریافت اقامت طلایی پرتغال می‌شوند اشاراتی خواهیم داشت.

  • سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱ میلیون یورو در کشور پرتغال.
  • راه‌اندازی کسب و کار و استخدام ۸ الی ۱۰ نفر از شهروندان کشور پرتغال.
  • خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقلی ۴۰۰ هزار یورو در مناطق کم جمعیت و ۵۰۰ هزار یورو در شهرهای بزرگ.
  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نوسازی به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو.
  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مناطق دور افتاده به مبلغ ۲۸۰ هزار یورو.
  • سرمایه‌گذاری در بخش حفاظت از آثار تاریخی به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو.
  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تحقیقاتی به مبلغ حداقل ۳۵۰ هزار یورو.
  • سرمایه‌گذاری مبلغ ۳۵۰ هزار یورو در مشاغل مختلف به شرط افزایش سرمایه.
  • سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سهام خصوصی به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو.

چرا خرید ملک مطمئن ترین روش دریافت ویزای طلایی کشور پرتغال است؟

همانطور که بارها به آن اشاره کردیم خرید ملک یکی از روش‌های مطمئن برای دریافت اقامت طلایی پرتغال است. این روش در مقایسه با سایر راه‌کارها از پیچیدگی به مراتب کمتری برخوردار است. با خرید ملک در پرتغال از همان ابتدا مالکیت به صورت صد در صدی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همچنین علاوه بر افزایش ارزش ملک در دراز مدت، می‌توانید با اجاره دادن آن کسب درآمد داشته باشید. برای دریافت اقامت طلایی پرتغال از طریق خرید ملک باید ارزش ملک حداقل ۴۰۰ هزار یورو باشد. خرید یک خانه به ارزش ۴۰۰ هزار یورو، اقامت پرتغال را برای شما و خانواده‌تان به همراه دارد.

خرید ملک یکی از روش‌های مطمئن برای دریافت اقامت طلایی پرتغال است.
خرید ملک یکی از روش‌های مطمئن برای دریافت اقامت طلایی پرتغال است.

مهم ترین مزایای اقامت طلایی پرتغال

دریافت اقامت پرتغال می‌تواند بهانه‌ای برای مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا باشد. اقامت طلایی پرتغال مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

  • دریافت اقامت یک کشور پیشرفته اروپایی بدون الزام برای حضور مداوم در کشور پرتغال. فقط کافیست ۷ روز در سال در کشور پرتغال حضور داشته باشید.
  • امکان سفر بدون ویزا به تمام کشورهای عضو شنگن.
  • اجازه‌ی کار در دوران اقامت موقت.
  • امکان اقامت سایر اعضای خانواده.
  • اهدا اقامت دائم پس از اتمام دوره اقامت موقت ۵ ساله.
  • امکان درخواست پاسپورت و شهروندی کشور پرتغال پس از گذشت ۶ سال.
  • امکان سفر به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا پس از دریافت پاسپورت پرتغال.
  • امکان زندگی و اشتغال به کار در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا پس از دریافت پاسپورت.
  • در نظر گرفتن تخفیف مالیاتی برای سرمایه‌گذاران.
  • هزینه‌ی مناسب زندگی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی.
  • امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان برای خود و افراد خانواده.
  • برخورداری از خدمات درمانی و پزشکی مطابق با استانداردهای اروپایی.
  • امنیت بالای کشور پرتغال برای زندگی. پرتغال سومین کشور امن دنیاست.
  • برخورداری از امنیت و ثبات اقتصادی.
  • آب و هوای بسیار مناسب و جاذبه‌های دیدنی فراوان.

از دیگر مزایای اخذ اقامت طلایی پرتقال از طریق خرید ملک، می‌توان به امکان اشتغال به کار اشاره کرد.

اقامت طلایی پرتغال یکی از بهترین راهکارهای موجود برای مهاجرت به اروپاست.
اقامت طلایی پرتغال یکی از بهترین راهکارهای موجود برای مهاجرت به اروپاست.

۶ مرحله اخذ اقامت طلایی پرتغال

برای دریافت اقامت طلایی پرتغال باید مراحل زیر را به درستی و کاملاْ دقیق انجام دهید.

  1. سفر به کشور پرتغال و برگزیدن یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری: در قدم نخست باید یک سفر کوتاه به کشور پرتغال داشته باشید و فرصت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری را بررسی کنید. همچنین می‌توانید امور را به شخصی دیگر بسپارید تا به عنوان وکیل شما تمام امور را به انجام برساند.
  2. افتتاح حساب در یکی از بانک‌های کشور پرتغال: قبل از انجام سرمایه‌گذاری باید یک حساب در یکی از بانک‌های کشور پرتغال افتتاح کنید تا بتوانید شماره مالیاتی دریافت نمایید.
  3. تکمیل فرایند سرمایه گذاری: پس از افتتاح حساب و دریافت شماره مالیاتی می‌توانید روند سرمایه‌گذاری خود را پیش بگیرید. توجه داشته باشید که روند سرمایه‌گذاری می‌تواند ماه‌ها به طول انجامد؛ تا زمانی که سرمایه‌گذاری شما نهایی نشود نمی‌توانید برای درخواست اقامت اقدام کنید.
  4. درخواست اقامت طلایی پرتغال: پس از تکمیل فرایند سرمایه‌گذاری می‌توانید درخواست اقامت طلایی پرتقال را با مراجعه به دفاتر خدمات مهاجرت یا SEF ثبت نمایید. یکی از راه‌های اقدام برای درخواست اقامت پرتغال پورتال ARI است. در این روش باید کلیه‌ی مدارک را به صورت فایل اسکن شده بارگذاری کنید.
  5. دریافت مجوز اقامت موقت پرتغال: صدور کارت اقامت موقت ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد.
  6. درخواست اقامت دائم یا شهروندی کشور پرتغال: با گذشت ۵ سال پس از سرمایه‌گذاری می‌توانید اقامت دائم دریافت کنید. تنها کافیست در آزمون عمومی که شامل یک سری سوالات که در زمینه‌ی آشنایی با کشور پرتغال و زبان پرتغالی است شرکت کنید.

سخن پایانی

اقامت طلایی پرتغال یکی از بهترین راهکارهای موجود برای مهاجرت به اروپاست. مهمترین مزیت این روش حفظ سرمایه و اخذ اقامت دائم کشور پرتغال پس از ۵ سال است. در دوره اقامت موقت ۵ ساله تنها کافیست ۷ روز در سال را در کشور پرتغال بگذرانید و الزامی برای حضور مداوم در این کشور وجود ندارد.

اگر در فکر مهاجرت هستید و قصد دارید در یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا زندگی کنید، کافیست با مشاورین ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل نمایید. کارشناسان با بررسی شرایط و مدارک، شما را در کسب اقامت طلایی پرتغال یاری می‌کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا