کسب و کار

روغن صنعتی موبیل Mobil

شرکت اکسان موبیل یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۱۱ میلادی افتتاح شده ولی در سال ۱۹۲۰ به ثبت رسیده است . و در بورس آمریکا قابل معامله می باشد. اکسان موبیل یک کمپانی نفتی بزرگ در کشور آمریکاست که در حوزه تولید انرژی و روانکار فعال می باشد. امروزه روغن موبیل از با کیفیت ترین روغن های تولیدی در جهان می باشد. موبیل بعد از به ثبت رسیدن در سال ۱۹۹۹ شرکت اکسان سهام این شرکت را خریداری کرد و هر دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و هم اکنون هر دو شرکت با نام تجاری اکسان موبیل مشغول به فعالیت در حوزه انرژی می باشند .

روغن‌های صنعتی که با نام روغن‌های سبک و سنگین شناخته می شوند . روغن صنعتی سبک دارای با ویسکوزیته ۵ الی ۱۰ سانتی استوک هستند و در صنایع سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک سانتی استوک  برابر یک میلیمتر مربع بر ثانیه است، برای مثال آب در دمای ۲۰ درجه سانتـــی گراد دارای ویسکوزیته یک سانتی استوک می‌باشد.

انواع روغن صنعتی موبیل

روغن هیدرولیک موبیل

 روغن های با شاخص گرانروی بالا و یا روغن هیدرولیک بدون روی

روغن گردشی موبیل

روغن برای به کارگیری در ماشین های صنعتی شامل سیستم های گردشی و هیدرولیکی

روغن های دنده موبیل

روغن های معدنی و سنتتیک

روغن های پمپ وکیوم

سایر تولید کنندگان روانکار

کاسترول یکی از برندهای تولیدی شکت بی پی می باشد. شرکت بی پی از برند کاسترول برای تولید روغن های صنعتی کاسترول، روغن موتور و روغن دریایی کاسترول استفاده می کند. روغن صنعتی کاسترول از معروفترین و پرمصرفترین روغن های صنعتی در جهان می باشد. روغن کاسترول در صنایع مختلف نظیر تولید سیمان ، پتروشیمی ، برق ، خودروسازی ، صنایع غذایی ، تولید دارو استفاده می شود. از انواع روغن کاسترول می توان به روغن کمپرسور کاسترول، روغن دنده صنعتی کاسترول، روغن توربین کاسترول، روغن انتقال حرارت ، روغن تراش ، روغن ضد آتش اشاره کرد. شرکت کاسترول تولیدکننده انواع روغن موتور ، روغن موتور دریایی و گریس نسوز نیز می باشد. قبل از خرید اطلاعات تولیدکننده دستگاه را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

روغن صنعتی موبیل Mobil

شرکت فوکس آلمان

فوکس پترولوب (‏Fuchs Petrolub AG‏) یکی از شرکت های خصوصی در زمینه تولید روانکار، روغن موتور، روغن صنعتی و گریس ‏می باشد. این شرکت در سال ۱۹۳۱ در آلمان تاسیس شد و مقر آن در شهر مانهایم کشور آلمان می باشد.

فوکس شامل ۵۸ شرکت زیر مجموعه و دارای بیش از ۵۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا می باشد. در سال ۲۰۱۵ شرکت فوکس توانست برای اولین بار به درآمد حاصل از فروش ۲ میلیارد دلاری دست پیدا کند. ‏امروزه فوکس شرکت موفق در تولید روغن و گریس می باشد .

شرکت توتال فرانسه

توتال یکی از بزرگترین شرکت های استخراج نفت و تولید انرژی می باشد که در فرانسه می باشد، توتال در زمینه پالایش فراورده های نفتی، استخراج نفت و گاز و تولد روانکار، روغن موتور و گریس صنعتی با برندهای توتال و الف Elf فعال می باشد.

شرکت توتال یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. توتال فرانسه بعد از شرکت شل بزرگترین شرکت نفتی اروپا می باشد. مرکز شرکت توتال در پاریس است‏ ولی شرکت توتال در اکثر کشورهای جهان تولید و فروش محصولات خود را انجام می دهد.‎‏ سهام توتال در بازار بورس نیویورک و اروپا معامله می شود. شرکت توتال فرانسه دارای سابقه همکاری با کشور ایران را در پروژه های مختلف دارد. توتال پروژه های استخراج و اکتشاف نفت و گاز متعددی در ایران انجام داده است . روغن توتال در بازار ایران در مصارف خوردویی و صنعتی برند شناخته شده ای می باشد. روغن توتال یکی از محبوبترین روغن صنعتی و روغن موتور درایران می باشد.

کلوبر

کلوبریک شرکت آلمانی است که مقر آن در شهر مونیخ ‏‏آلمان واقع شده است. شرکت آلمانی کلوبر تولید کننده انواع روانکارهای تخصصی، روغن صنعتی و گریس های صنعتی برای استفاده در انواع صنایع می باشد.‏ شرکت کلوبر طیف وسیعی از روغن و گریس های صنعتی را تولید می کند. کلوبر در اکثر نقاط جهان فعال می باشد و گریس کلوبر یکی از پر فروشترین گریس های تخصصی در جهان می باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا