اقتصادی

چرا بانک سپه پاسخگو نیست؟؟؟

به گزارش روند بازار در تاریخ یازدهم مهرماه جهت نقد کردن چکی که بر روی آن نشان بانک سپه بود به شعبه ۲۵۸ آن مراجعه کردم بگذریم از اینکه در سایت رسمی خود بانک ساعت بازگشایی شعبه را ۷:۳۰ نوشته بود اما درب شعبه با حدود ۱۵ دقیقه تاخیر برای مشتریان باز شد.
پس از نوبت گرفتن و مراجعه به میز پذیرش کارمند بانک سپه در مقابل درخواست من گفت که این چک قابلیت نقد شدن در این شعبه را ندارد و مربوط به بانک انصار است(این در حالی است که بانک انصار سال گذشته رسما در بانک سپه ادغام شده است)
از طرفی دیگر چک نه از نوع شخصی بلکه از نوع چک بانکی(حواله)بود و روز قبل یعنی دهم مهرماه توسط خود بانک سپه که آرم آن در بالای چک حک شده است صادر شده است.
حال سوال از مدیران این بانک این است که چرا به فکر مردم و مشتریان این بانک نیستید؟
مگر نه اینکه این چک را بانک سپه صادر کرده و نشان بانک سپه در بالای چک درج شده است و باید در همه شعب بانک سپه قابلیت نقد شوندگی داشته باشد؟
سوال دوم اینکه حتی با فرض عدم نقد شدن این چک در تمام شعبه این بانک آیا نباید در بالای این چک درج شود که این چک قابلیت نقد شدن در تمامی شعب این بانک را ندارد؟
امیدواریم با تغییرات صورت گرفته در دولت فکری هم به حال وضعیت خدمات دهی به مشتریان بانک سپه شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا