کسب و کار

کارآفرینی در حوضه بادام مرا ثروتمند کرد

باورش سخت است، اما حقیقت دارد. حتی ثروتمندان هم از بودجه پیروی می ‌کنند. بزرگترین راز در مورد چگونگی ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن این است که کمتر از آنچه می ‌آورید خرج کنید. مدیریت خوب پول برای ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن بسیار مهم است. وقتی وارد بازار بادام شدم و در این حوضه کارم را شروع کردم، هیچ کس باور نمی کرد که به ثروت اکنونم برسم اما باید بگویم که من توانستم.

مغز بادام کوهی

کودکان صرفا در طول روز می توانند ۴ عدد مغز بادام کوهی را استفاده کنند ولی طبق ‏ظرفیتی که بدن بزرگسال برای دریافت ویتامین و املاح مختلف دارد، ۱۴ عدد از ‏بادام کوهی را برای مصرف روزانه مجاز دانسته می شود در هر حال میزان ‏کلسیمی که در داخل یک عدد مغز بادام می باشد با درصد بسیار بالایی از سایر ‏املاح و ویتامینهای موجود در محصول به اثبات رسیده است.

از این رو مبنای ‏مصرفی مجاز بادام‌ را می توان با آگاهی از مقدار کلسیم یک عدد از محصول، ‏محاسبه مقداری که بدن در روز به کلسیم احتیاج دارد و در آخر تقسیم آن به میزان ‏کلسیم مغز بادام به دست آورد، لازم به ذکر است میزان نیاز به این املاح نیز در ‏کودکان و بزرگسالان نسبت به سن تغییر می یابد.‏

بادام سنگی درجه یک

از انواع بادام که به فراوانی و در میزان زیاد تولید و در بازار موجود می باشد، بادام سنگی درجه یک است زیرا این محصول را می توان در مدتی طولانی و بسیار ساده نگهداری کرد.

زمانی که بادام در پوست سنگی باشد، نگهداری آن بسیار ساده است و می توان در هر شرایطی از جهت آب و هوایی و گرم یا سرد بودن بادام را نگهداری و حتی بعد از مدتی طولانی با همان کیفیت استفاده کرد، بنابراین اگر به بادام در میزان زیاد نیاز دارید، می توانید بادام سنگی را تهیه نمایید.

بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی شیرین

در وهله اول بادام سنگی شیرین دارای طعمی شیرین و دلچسب و دوست داشتنی است، این خشکبار از میزانی فیبر گیاهی عالی، مقداری چربی و انواع ویتامین ای و کلسیم و فسفر و غیره برخوردار است.

تمام این مواد به صورت ضروری برای بدن نیاز محسوب می شود و با خوردن بادام می توان از تمام این مواد بهره مند شد.

چربی موجود در بادام سنگی سبب ایجاد کالری در بدن می شود و فیبر بادام سبب می شود تا معده و روده ها کاملا در سلامت باشند و از دستگاه گوارش کاملا سلامت برخوردار باشید.

این محصول میزانی قابل توجه ویتامین ای دارد که این ویتامین یکی از عوامل موثر در داشتن پوست و موی سلامت است.

بادام سنگی شیرین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا