کسب و کار

کار در زمینه کفپوش من را در چند قدمی ثروتمند شدن رساند

در این روزها که دغدغه ی اکثر افراد این هست که چطوری از پس این مشکلات اقتصادی برآییم من توانستم بر اساس تجربه  ای که از بزرگان در عرصه تجارت دریافت کردم وارد عرصه تجارت کفپوش شوم و در چند قدمی ثروتمند شدن هستم.

کفپوش پی وی سی

کفپوشهای سرامیکی و کفپوش پی وی سی  از نظر تنوع رنگی و زیبایی، جذابیت بیشتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند و از نظر اقتصادی و قیمتهایی که برای آنها در نظر گرفته می شود هم موارد بهتری هستند، به طوری که امروزه به رایج ترین نوع کفپوشها تبدیل شده اند.تولید این نوع از مصالح ساختمانی امروزه به یک صنعت بسیار مهم تبدیل شده است و سرامیکها به خوبی توانسته اند جایگزین انواع موزاییک، کاشی و سنگ ساختمانی شوند، همچنین تجارت آنها در حال حاضر به طور جهانی انجام می گیرد و کشور ایران از جمله تولید کنندگان و صادر کنندگان مهم این کالا به شمار می آید.در دنیای امروزی به کمتر ساختمانی می توان قدم گذاشت که از این مصالح در ساخت آنها استفاده نشده باشد، بنابراین باید تا کنون به اهمیت آنها پی برده باشید، به همین دلیل است که تولید آنها به یک صنعت بسیار مهم تبدیل گردیده و بیش از هر مصالح ساختمانی دیگر تولید می شوند.

کفپوش پی وی سی ایرانی

کفپوش pvc به دلیل جنس پلیمری خود در برابر رطوبت و به طور کلی سیالات نفوذ ناپذیر است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که برای آنکه بتوانیم سطح کفپوش پی وی سی ایرانی  را در برابر نفوذ سیالات ایمن کنیم بهتر است که تمامی استانداردهای لازم در حوزه نصب را رعایت کنیم. زیرا کفپوش هایی که به طور تایل طراحی و ساخته شده اند دارای ابعاد کوچکتری نسبت به نوع رولی هستند. در نتیجه اتصالات کفپوش را باید به گونه ای انجام دهیم که میان هر دو تایل فاصله یا روزنه‌ای وجود نداشته باشد.از لحاظ مشخصات ساختاری، تشکیل شده از چند لایه می باشد که لایه های اصلی آن شامل هسته مرکزی پی وی سی و همچنین لایه دکوری و تزیینی است که عمدتاً همین لایه سبب تنوع طرح در کفپوش ها میشود.

اخبار مرتبط
کفپوش پی وی سی ایرانی

کفپوش پی وی سی بادوام

روش های مختلفی برای خرید هر کالایی وجود دارد که یکی از روش های مدرن خرید به شکل اینترنتی و از سایت های معتبر است، لذا خرید اینترنتی کفپوش پی وی سی  بادوام و سرامیک کف سه بعدی نیز روشی آسان برای بدست آوردن این محصول می باشد. قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسته به روش خرید متفاوت است و در صورتی که بتوان آن را عمده و بدون واسطه تهیه نمود باصرفه خواهد بود، همچنین در زمان خرید باید با دقت رنگ و مدل آن را انتخاب نمود مثلا برای اتاق کوک باید نوعی را تهیه کرد که دارای رنگ های شاد باشد. جهت انتخاب کفپوش پی وی سی برای سالن باید رنگ چوب انتخاب شود و برای فضاهای کم نور باید رنگ های روشن را انتخاب کرد، برای فضاهای کوچک نیز بهتر است رنگ روشن را برگزید تا فضا بزرگتر و دلبازتر نشان داده شود.

کفپوش پی وی سی بادوام

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا