اقتصادی

کاهش خرده‌ فروشی کفش در آمریکا

از ابتدای سال ۲۰۲۳ فروش کفش در فروشگاه ها و خرده‌فروشی‌های ایالات متحده امریکا کاهش قابل توجه ای داشته است.

به گزارش روند بازار، با وجود خبرهای خوبی مانند کاهش قیمت‌ کفش، فروش کفش در خرده فروشی های آمریکا کاهش چشمگیری داشته است.

به نظر می رسد کاهش قیمت ها تأثیرگذاری مثبتی نداشته است. چرا که مصرف کنندگان همچنان به نیازهای مهم‌تری مثل خوراک، بهداشت و… توجه می‌کنند و خرید کفش در اولویت‌های زندگی آن‌ها نیست.

کاهش فروش کفش در خرده‌فروشی‌های ایالات متحده، برای بسیاری از خرده‌فروشان و تحلیلگران صنعت کفش، موضوعی نگران‌کننده شده است. یکی از عوامل موثر در این کاهش، کاهش موجودی کالاها به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ است، که سبب شده تولیدکنندگان سطح تولید خود را کاهش دهند.

در کل، کاهش فروش کفش در خرده‌فروشی‌ها، نشان‌دهنده چالش‌های اقتصادی گسترده‌تری است که در اثر شیوع بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده و جهان بوجود آمده است. با این حال، با بهبود اقتصادی و بازگشت اعتماد مصرف کننده، ممکن است در آینده بهبودی در فروش رخ دهد.

منبع: worldfootwear

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا