اجتماعی

پیش‌بینی کمک ٢٠٠ هزار میلیارد تومانی به صندوق‌های بازنشستگی

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: برای حمایت از بازنشستگان در لایحه بودجه، ٢٠٠ هزار میلیارد تومان کمک به صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری دیده شده است.

به گزارش روندبازار، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی نوشت: برای حمایت از بازنشستگان در لایحه بودجه، ٢٠٠ هزار میلیارد تومان کمک به صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری دیده شده؛ ناترازی صندوق ها میراث شومی است که دولت سیزدهم در جهت حل آن قدم بر خواهد داشت.

پیش بینی تخصیص ٢٠٠ هزار میلیارد تومان کمک به صندوق های بازنشستگی

حقوق بازنشستگان افزایش می‌یابد؟

در همین رابطه، چندی پیش وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز از افزایش حقوق بازنشستگان از طریق تعریف محصولات بیمه‌ای جدید خبر داد.

سیداحسان خاندوزی، مساله فراگیری مالی در صنعت بیمه را امری دارای اهمیت بسیار توصیف کرد و گفت: ما در کشور اقشار ضعیفی داریم که دسترسی به بیمه ندارند اما در عین حال، مسئولیت اجتماعی دارند و بیمه‌ها، بویژه بیمه‌های دولتی باید در این زمینه فعال باشند.

وی افزود: بسیاری از گروه‌ها به دلیل عدم اگاهی کامل، از گذشته، بدون بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای، در کسب و کارهایی فعالیت کرده‌اند و الان به شرایطی رسیده‌اند که بنظر ما باید شرکت‌های بیمه‌ای، محصولات جدید را برای آنها تعریف کنند.

خاندوزی تصریح کرد: یکی از همین موارد، مساله افزایش حقوق بازنشستگان از طریق تعریف محصولات بیمه‌ای جدید است که مقرر شد رئیس کل بیمه مرکزی در این زمینه هم پیشنهادی را به سرعت آماده و ارائه کند.

منبع: تجارت‌نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا