اول

کوچک‌ترین کیف دستی جهان حتی یک دانه نمک هم جا نمی‌شود

کوچک‌ترین کیف دستی جهان، کیف سبز فسفری مستطیل شکل ظاهر شفافی دارد که در زیر نور پس‌زمینه میکروسکوپ قابل ‏مشاهده است.

این نشان تجاری یک کیف لویی ویتون مدل «آن‌دگو» (OnTheGo) به ابعاد ۱۴*۲۷*۳۵ سانتی‌متر را این‌قدر کوچک کرد تا در نهایت به کیفی با ابعاد ۷۰۰*۲۲۲*۶۵۷ میکرومتر (یک‌هزارم میلی‌متر) تبدیل شد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایتنا، «ام‌اس‌سی‌اچ‌اف» برای تهیه این محصول با تولیدکنندگان زیست‌فناوری (بیوتکنولوژی) همکاری کرد تا کیف را با استفاده از «فرایند استریولیتوگرافی که معمولا برای ساختن قطعات مکانیکی کوچک استفاده می‌شود» بسازد.

این کیف سبز فسفری مستطیل شکل ظاهر شفافی دارد که در زیر نور پس‌زمینه میکروسکوپ قابل مشاهده است.

کوین ویزنر، طراح ارشد این شرکت، این کیف کوچک را برای تمسخر روند رو به افزایش کیف‌های دستی خیلی کوچک ساخته است:

«یک شیء کاربردی به تکه‌ای جواهر تبدیل می‌شود و تمام عملکرد از پیش تعیین شده آن دود هوا می‌شود. قابل استفاده بودن در اشیاء لوکس مثل رویاست.»

اشاره ویزنر به کیف‌های بندانگشتی‌ای است که اخیرا مد شده است که کاربردی برای نگهداری وسایل ضروری ندارند و فقط به درد تکمیل کردن سبک لباس فرد می‌خورند.
این کیف دستی بسیار کوچک در رسانه‌های اجتماعی جنجالی به پا کرد و بسیاری از مردم با ریز کردن چشمهایشان تلاش کردند این کیف میکروسکوپی را ببیند.

یک نفر دیگر پرسید: «چگونه این را درست کردند؟» و دیگری به کنایه گفت: «مورچه‌ها [در مقابل این] کنار می‌روند».

کیف دستی میکروسکوپی در محفظه ژلی مهر و موم شده‌ای در زیر میکروسکوپ به‌طور انحصاری در حراج «جاست فرندز» (Just Phriends)، در خانه حراج دیجیتال ژوپیتر که متعلق به خواننده و طراح مد فارل ویلیامز است، در تاریخ ۱۹ ژوئن عرضه خواهد شد.

«ام‌اس‌سی‌اچ‌اف» پیش از این نیز با تولید چکمه‌های قرمز بزرگی که خانه مد آن را «چکمه‌های کارتونی برای دنیای سه‌بعدی جالب» نامید، حسابی بر سرزبان‌ها افتاد.

جدا از ظاهر عجیب آن کفش، کاربران در تیک‌تاک درباره تجربه وحشتناک درآوردن این چکمه‌ها از پا صحبت کرده بودند.

منبع: ایندیپندنت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا