کسب و کار

کیمیازرین، بزرگترین شرکت خرید و فروش محصولات کشاورزی در ایران

یکی از اصلی ترین چالش ها در حوزه کشاورزی، خرید و ف روش محصولات بدون واسطه و با قیمت کف بازار می باشد. در واقع چرخه مناسبی میان کشاورز و بازار وجود ندارد و همواره سود فروش محصولات کشاورزی به دلال می رسد. اما در صورتی که این خرید و فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه باشد کشاورز از محصول خود سود بالایی بدست می آورد. در این مقاله می خواهیم یکی از شرکت های بزرگ در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید و فروش محصولات کشاورزی بدون واسطه

یکی از مهم ترین مسائل در مورد خرید و فروش محصولات کشاورزی حذف واسطه می باشد. در واقع افزایش تعداد دلال ها در خرید و یا فروش یک محصول باعث می شود کشاورز هیچ سودی نداشته باشد و در عین حال محصول مورد نظر در بازار با قیمت بالایی معامله شود. بخش عظیم این سود به جیب دلال می رود. کیمیا زرین با روی کار اوردن یک وب سایت تا حدودی این مشکل را در کشور ما حل کرده است. در واقع با استفاده از این سایت می توانید به صورت مستقیم با خریدار محصول خود در ارتباط باشید.

با داشتن ارتباط مستقیم با خریدار علاوه بر اینکه نیازی به پرداخت هزینه به واسطه های متعدد ندارد، کشاورزان و باغداران می توانند محصولات کشاورزی خود را با قیمت واقعی به فروش برسانند و سود بیشتری نصیب آن ها شود. در عین حال قیمت خرید محصولات برای مردم نیز عادلانه تر خواهد بود. بنابراین بهترین راه برای یافتن یک ارتباط مستقیم میان خریدار و کشاورز همراهی با شرکت کیمیا زرین می باشد. در حال حاضر بخش عظیمی از محصولات کشاورزی و دامی را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کیمیا زرین تهیه کنید و یا اینکه محصولات خود را بدون واسطه به کیمیا زرین به فروش برسانید.

خرید و فروش گندم بدون واسطه

یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی در بازار ایران گندم می باشد که در شهرهای مختلفی کشت می شود و به واسطه کیفیت قیمت های متعددی دارد. گندم دایره بزرگی از مواد غذایی را بر عهده می گیرد و قیمت آن بسیار مهم است. پیش از این خرید و پخش گندم با حضور دلالان در سراسر کشور صو رت می گرفت که در نتیجه قیمت غیر معقولی را به بار می اورد. اما این روزها با حضور وب سایت کیمیا زرین دیگر خبری از واسطه نیست و به راحتی می توانید محصول گندم خود را بدون واسطه خرید و یا به فروش برسانید.

برای دریافت قیمت عمده گندم و با وضعیت قیمت گندم در سال ۱۴۰۲ می توانید همین حالا به وب سایت کیمیا زرین مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش و یا به فروش برسانید.

خرید و فروش جو بدون واسطه

در این مقاله صرفا به سود کشاورز و خریدار صحبت می کنیم و هدف این است که کشاورز زحمت یکساله خود را با حضور دلال ارزان نفروشد و در عین حال بازار وارد نوسان قیمت نشود. شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش جو در حال فعالیت می باشند که یکی از بزرگتری شرکت ها در این زمینه کیمیا زرین می باشد. برای قیمت جو در سال ۱۴۰۲ و یا خرید و فروش عمده این محصول می توانید به وب سایت کیمیا زرین مراجعه کنید و محصول خود را بی واسطه خرید کنید.

صادارت و واردات محصولات کشاورزی بدون واسطه

تولید کشاورزی در ایرا کافی نیست و هرساله بخشی از محصولات کشاورزی به داخل وارد می شود که طبیعتا قیمت بالاتری نیست به محصولات داخلی دارد. این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت بالا نیست بلکه قیمت ارز بی کیفیت ترین محصولات را نیز می تواند جابجا کند. اگر در زمینه صادرات و واردات محصولات کشاورزی فعالیت می کنید و یا اینکه می خواهید یک محصول وارداتی را بدون واسطه خریداری کنید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اقدام به دریافت مشاوره رایگان کنید.

شرکت کیمیا زرین یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه صادرات محصولات کشاورزی می باشد که می توانید به راحتی از این مجموعه اقدام به خرید کنید. همچنین شما عزیزان برای دریافت قیمت عمده یونجه می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی

خرید و فروش عمده انواع محصولات به دو صورت حضوری و آنلاین صورت میگیرد، که در حال حاضر با توجه به شرایط و مزایای معامله آنلاین، بیشتر افراد تمایل به خرید و فروش عمده به صورت آنلاین دارند. شما در هر دو صورت محصول خودتان را از بنکدار یا فروشنده عمده، تحویل می گیرید با این تفاوت که خرید آنلاین را با چند کلیک ساده انجام می دهید و این امکان را دارید که قیمت ها و کیفیت محصولات را مقایسه کنید و بهترین انتخاب ممکن را بدون صرف هزینه و هدر رفتن زمان، داشته باشید. این موضوع در مورد فروش عمده نیز صدق می کند و بنکدار می تواند محصولات مختلفی را در سایت قرار داده و محصول خودش را به افراد بیشتری معرفی و در نتیجه با قیمت مناسب به فروش برساند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا