کسب و کار

چگونه یادگیری سئو به ثروتمند شدن شما کمک می کند

چگونه ثروتمند شویم

اگر شما هم مایل به کسب درآمد بیشتر هستید حتما روش های درآمدزایی مختلف را بررسی کرده اید. شاید راه های مختلفی را هم امتحان کرده باشید.

ولی در این مطلب می خواهیم موضوع کسب درآمد عالی را به صورت علمی برای شما مطرح و یک روش عالی و آینده دار را به شما معرفی کنیم.

اگر کتاب های مربوط به هوش مالی را مطالعه کرده باشید احتمالا بارها با این جمله مواجه شده اید که “کاری کنید که در خواب هم پول در بیاورید”. این یکی از اصلی ترین آموزش ها در زمینه مباحث هوش مالی است.

همانطور که ما هم در مجموعه بالون تلاش میکنیم که کارهای کمتر ولی بهتر انجام دهیم و در نتیجه نتایج بهتری بدست بیاوریم.

اصلاح که معمولا برای این نوع از کسب درآمد به کار می شود، درآمد غیرفعال است. یعنی کاری که شما زمان زیادی برای آن صرف نمیکنید ولی درآمد خوبی از آن دارید.

هرچقدر میزان درآمد به زمانی که برای آن صرف میکنید بیشتر باشد بهتر است و می تواند شما را به ثروت نزدیک تر کند.

چگونه در خواب هم پول در بیاوریم

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چه کارهایی این ویژگی را دارند. یعنی می توانیم با صرف کمترین میزان زمان، بیشتری نتیجه را از آنها بدست بیاوریم.

واقعیت این است که راه های زیادی برای ایجاد درآمد غیرفعال وجود دارد ولی بیشتر آنها معمولا نیاز به سرمایه اولیه زیادی دارند مانند خرید ملک و اجاره دادن آن که همه افراد توانایی تامین این میزان سرمایه را ندارند.

چگونه در خواب هم پول در بیاوریم

بنابراین باید به سراغ روش هایی بروید که درآمد غیرفعال را بدون نیاز به سرمایه های زیاد برای شما ایجاد کنند. یکی از این روش ها کسب درآمد با استفاده از ایتترنت و سئو است.

نقش سئو در کسب درآمد از اینترنت و سایت

اگر دانش سئو داشته باشید و بتوانید سایت خود را در نتایج گوگل به رتبه های بالا برسانید عملا می توانید در خواب هم درآمد داشته باشید.

این زمانی است که اصلی ترین و مهمترین کار در یک بیزینس، یعنی بازاریابی را، گوگل به صورت رایگان و تمام وقت برای شما انجام میدهد.

نقش سئو در کسب درآمد از اینترنت و سایت

شاید اصلی ترین مانعی که بر سر راه این کار وجود دارد یادگیری دانش سئو است. ولی جای نگرانی نیست برای یادگیری سئو شما می توانید در دوره آموزش سئو بالون شرکت کنید و بعد از کسب دانش سئو مسیر کسب درآمد غیرفعال  رو شروع کنید.

شاید در نگاه اول با خود فکر کنید که آموزش سئو کار سختی است و زمان زیادی می برد ولی واقعیت این است که این گونه نیست.

ما در بالون معتقدیم که سئو بسیار آسان است و مباحث را به صورت کاملا کاربردی و ساده مطرح کرده ایم.

ضمنا مدت زمان این دوره نیز حدود ۱۰ ساعت و نیاز نیست که زمان بسیار زیادی را صرف یادگیری کنید بلکه در کمترین زمان ممکن می توانید آموزش دیده و شروع به فعالیت کنید.

فراموش نکنید که دنیا آینده دنیای اینترنت و تجارت الکترونیک است. برای اینکه بتوانید در آینده در رقابت کسب و کارها حرفی برای گفتن داشته باشید باید هرچه زودتر حضور خودتون رو در فضای آنلاین شروع کنید.

این مسیری است که نهایتا باید به آن وارید شوید و هر چقدر آن را به تاخیر بیندازید ضرر بیشتری متوجه شما می شود.

پس زمان را تلف نکنید، رقابت برای گرفتن رتبه های بالاتر در گوگل روز به روز سخت تر می شود و کسانی که زودتر وارد این رقابت می شوند راحت تر به نتایج ارزشمند دست پیدا می کنند.

نهایتا ویژگی های منحصر به فرد دوره سئوکار خبره را برای شما مطرح میکنیم

  • توجه به مباحث مهم و تاثیر کذار
  • رعایت سادگی و عدم ورود به مسئل بی اهمیت و پیچیده
  • مختصر و مفید بودن
  • دوره سئوکار خبره حدود ۱۰ ساعت است و برای کسانی که ارزش زمان را میدانند این مهمترین ویژگی این دوره است

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا