اقتصادی

۴ مرحله “فروش فوق‌العاده” خودرو تا پایان سال انجام می شود

معاون وزارت صمت گفت: تا پایان امسال چهار مرحله دیگر فروش فوق العاده خودرو خواهیم داشت که نخستین مورد آن نیمه دوم همین ماه است و تعداد قابل توجهی خودرو پیش فروش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر ، صادقی نیارکی اعلام کرد: تا پایان امسال چهار مرحله دیگر فروش فوق العاده خودرو خواهیم داشت که نخستین مورد آن نیمه دوم همین ماه است و تعداد قابل توجهی خودرو پیش فروش خواهد شد.

وی افزود: بر اساس طرح ساماندهی نحوه فروش خودرو از این به بعد سه روش فروش خودرو شامل فروش “فوق العاده”، ” پیش فروش خودرو و تحویل تا یک سال” و “مشارکت در تولید” در کشور خواهیم داشت.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه سایت ثبت نام فروش فوق‌العاده تا یک هفته باز است، گفت: هر کسی خودرو نیاز دارد و طی ۳۶ ماه گذشته خرید نکرده و در حال حاضر پلاک فعال ندارد، می‌تواند در این طرح ثبت نام کند.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: افرادی که حائز شرایط نشدند در مدت ۷ روز کاری پول آنها از طریق شبای بانکی اعلام کردند عودت داده می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بر اساس ضوابط کمیته خودرو در طرح فروش فوق‌العاده، خودرو تا سه ماه به مشتری تحویل می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا