اقتصادی

۳ ارز دیجیتال که بیشترین تقاضا را دارند

گزارش‌های اخیر sentiment نشان می‌دهد که معامله‌گران ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، بایننس‌کوین و ریپل انتظار دارند این ارز دیجیتال رشد کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، sentiment، شرکت ارائه دهنده داده‌های زنجیره‌ای در توئیتی اعلام کرده که احساسات معامله‌گران در رابطه با سه ارز دیجیتال بیت‌کوین، ریپل و بایننس‌کوین به شدت مثبت است.

البته در طرف مقابل این گزارش نشان می‌دهد که که معامله‌گران دیگر علاقه‌ای به خرید پولکادات ندارند.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که تقاضا برای بیت‌کوین و ریپل در چند روز گذشته بهبود پیدا کرده است.

«افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال برتر نشان می‌دهد که احساسات برای خرید بیت‌کوین، ریپل و بایننس‌کوین افزایش پیدا کرده است.»

یک ماه پیش بود که Santiment در گزارش‌های متعددی از انباشت عظیم ریپل توسط نهنگ‌ها خبر داد. برخی از آدرس‌ها بیش از ۱۰ میلیون ریپل نگهداری می‌کنند.

رفتار قیمت در سال ۲۰۲۲


شروع سال ۲۰۲۲ با روند نزولی بازار رمزارزها همراه بود. بیت‌کوین از محدوده ۴۷ هزار دلار ریزش کرد و حالا در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین حالا ۴۳ درصد کمتر از سقف تاریخی خود فاصله دارد.

در سوم ژانویه، بایننس‌کوین به قمیت ۵۳۱ دلار رسید. این ارز حالا ریزش کرده و در محدوده ۳۷۰ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال حدود ۴۵ درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارد.

ارز دیجیتال ریپل با قیمت حدود ۰/۸۶ دلار سال جدید را شروع کرد. این ارز در مقاطعی حتی تا نیم دلار ریرش کرد و حالا در محدود ۰/۷۹ دلار معامله می‌شود.

با توجه به توئیت اخیر whale alert، بایننس مقدار زیادی ریپل را به کیف پول‌های ناشناخته منتقل کرده است. مقدار توکن‌های انتقالی ریپل حدود ۴۰ میلیون دلار است.

کارشناسان عقیده دارند با توجه به داده‌های زنجیره‌ای بهتر است این سه ارز را در سال ۲۰۲۲ مد نظر قرار دهیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا