کسب و کار

۳ تلویزیون ال جی که در سال ۲۰۲۳ فروش بالایی دارند!

چکیده : تلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره‌ای‌ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری‌های جدیدی ارائه می کنند.

اگر نمی‌دانید بین بهترین برندهای از کدام یک تلویزیون جدیدتان را خریداری کنید خواندن این مطلب می‌تواند راه‌گشا باشد تا با بهترین و پرطرفدارترین تلویزیون‌های بازار آشنا شوید. اینجا می‌خواهیم ۳ تلویزیون ال جی محبوب و پرفروش را معرفی می‌کنیم که همگی جزو تلویزیون های پرطرفدار بازار ایران هستند و از مدل های ارزان تا گران را پوشش می‌دهند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی در سال ۲۰۲۳ هستید در ادامه با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره‌ای‌ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری‌های جدیدی ارائه می کنند.

برند ال جی تنوع تلویزیون زیادی دارد اما در بین آن‌ها چند مدل محدود هستند که بیشترین میزان فروش را در بازار دارند. اگر دنبال تلویزیون میان‌رده و قیمت مناسب هستید تلویزیون ال جی نانوسل می‌تواند مناسب باشد، شاید بخواهید کمی بیشتر هزینه کنید و تلویزیون گیمینگ ال جی را خریداری کنید، در این صورت تلویزیون ال جی QNED مناسب‌تر است. اگر هم دنبال تلویزیون لاکچری و حرفه‌ای بخواهید باید سراغ تلویزیون اولد ال جی بروید که در ادامه بهترین مدل هر کدام از این دسته‌ها را معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون ال جیجدید به فروشگاهدهکدهمراجعه کنید و مدل‌های جدید سال ۲۰۲۳ را مشاهده و بررسی کنید.

تلویزیون ال جی بخریم یا نه؟

تلویزیون‌های ال جی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و جزو محصولات با کیفیت به شمار می‌روند. از جذابیت تلویزیون‌های این برند امکانات هوشمند متنوع و کاربردی است که به راحتی اجازه دسترسی به دنیای آنلاین را به شما می‌دهد. می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال بپردازید، گوشی‌تان را به تلویزیون متصل کنید و هزاران امکانات دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. ریموت کنترل جادویی این تلویزیون‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصولات است که کار با تلویزیون را راحت‌تر می‌کند و به نسبت دیگر برندها کاربری ساده‌ و سریع‌تری دارد.

تلویزیون ال جی c2

تلویزیون نانوسل ال جی NANO84

تلویزیون ال جی NANO84 ارزان‌ترین مدل این برند نیست اما جزو نمایشگرهای قیمت مناسب است که کیفیت و کارایی بسیار عالی دارد. تلویزیون نانوسل به دلیل استفاده از فیلتر نانو در صفحه می‌تواند رنگ‌ها را درخشنده‌تر و با وضوح بالاتر نمایش دهد که همین اصلی‌ترین مزیت رقابتی آن به شمار می‌رود. این مدل دارای وضوح تصویر ۴K، رفرش ریت ۶۰ هرتز، توان صوتی ۲۰ وات است که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار عالی است. قبلاً‌ تلویزیون نانوسل گیمینگ تولید می‌شد اما از سال ۲۰۲۲ به بعد تلویزیون‌های نانوسل برای کاربری معمولی تولید می‌شوند و شروع تلویزیون‌های گیمینگ ال جی به دسته QNEDها رسیده است.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO84 با طراحی آشنا در سال جدید وارد بازار شده است. محصول جدید کره‌ای‌ها در گروه میان‌رده‌های قیمت مناسب جای می‌گیرد و انتخابی عالی برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال است. این را هم بگوییم که اگر در دسته گیمرهای حرفه‌ای هستید، این نمایشگر NanoCell با رفرش ریت ۶۰ هرتز چندان چنگی به دلتان نمی‌زند، پس باید کمی بیشتر هزینه کنید و سراغ مدل‌های بالاتر بروید.

تلویزیون گیمینگ ال جی QNED80

در این دسته مدل ارزان‌تر هم تولید می‌شود اما محبوب‌ترین مدل، تلویزیون ال جی QNED80 است که با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اقتصادی‌ترین تلویزیون گیمینگ ال جی به شمار می‌رود و به دلیل داشتن فناوری QNED در صفحه نمایش که ترکیب دو فناوری نانوسل و کوانتوم دات است درخشندگی و کیفیت تصویر عالی دارد. تلویزیون‌های کیوند ال جی گران‌تر از بک لایت Mini LED استفاده می‌کنند و که قادرند کنتراست عمیق‌تری ارائه دهند اما تلویزیون کیوند ۸۰ به دلیل قیمت اقتصادی‌تر دارای بک لایت Direct LED است که کمی از مینی ال ای دی ضعیف‌تر است اما همچنان می‌تواند کنتراست قابل قبولی ارائه دهد. اگر بخواهیم جان کلام را بگوییم تلویزیون ال جی qned80 با توجه به قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد و یکی از بهترین انتخاب‌های سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به حساب می‌آید.

تلویزیون ال جی qned80

تلویزیون OLED ال جی C2

در حال حاضر بهترین نمایشگر اولد این برند، تلویزیون ال جیC2 است، که برنده بهترین تلویزیون گیمینگ سال شده است. قیمت تلویزیون ال جی C2 به دلیل امکانات بالاده و طراحی فوق باریک گران است اما کاربران هدف این محصول گیمرهای حرفه‌ای و کسانی هستند که به دنبال بهترین مدل بازار هستند. ال جی از پنل OLED Evo در این نمایشگر استفاده کرده است که روشنایی تلویزیون را ۳۰ درصد افزایش داده و همچنان قدرت عالی در ارائه کنتراست بی‌نهایت دارد. اگر یک تلویزیون گیمینگ حرفه‌ای می‌خواهید بهترین گزینه اولدها هستند چرا که در صحنه‌های تاریک به دلیل کنتراست عمیق و همچنین زمان پاسخگویی بالا عملکرد عالی مخصوص بازی را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون همچنین دارای سیستم صوتی ۴۰ وات است که به کمک پردازنده آلفا ۹ نسل ۵ علاوه بر پردازش بی‌عیب‌و‌نقص تصویر، صدا را نیز به خوبی آنالیز می‌کند و بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.

تلویزیون C2 ال جی تا دندان مصلح با کوله باری از صلاح های کشنده وارد میدان نبرد شده است. عملکرد بی عیب و نقص گیمینگ، طراحی فوق باریک، ارائه کنتراست بی نهایت هر کدام به تنهایی توان از پا درآوردن رقبا را دارند، حالا که همه با هم ترکیب شده اند باید دید که این شاهکار ال جی چه خواهد کرد؟!

کلام پایانی

چه به دنبال یک تلویزیون ارزان‌قیمت باشید و چه یک مدل گیمینگ حرفه‌ای گران‌قیمت در اینجا محبوب‌ترین تلویزیون‌های ال جی را به شما معرفی کردیم که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، البته مدل‌های این برند به این چندتا محدود نمی‌شوند و تنوع خیلی بیشتری دارند. در صورتی که هنوز نمی‌دانید که کدام تلویزیون ال جی را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت دهکده سر بزنید و بیشتر با تلویزیون‌های این برند آشنا شوید همچنین می‌توانید از راهنمایی تیم تخصصی Dehkade برای خرید تلویزیون استفاده کنید و بهترین مدل را بسته به نیاز و بودجه‌تان خریداری کنید.

آدرس وبسایت: https://dehkade.shop/

ایمیل: dehkade.shop@gmail.com

تماس: ۰۹۱۹۹۲۹۴۴۶

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا