کسب و کار

۵ حوزه ثروتمند شدن را بدانید

با نه نگفتن بازیچه دست انسان ها میشید از نه گفتن منطقی نهراسید و محکم کلمه نه رو به کار ببرید. یکی از افراد موفق می گوید من به ۹۹ نفر میگم نه به یه نفر میگم آره ، و آن مسیر رشد و پیشرفتم است. من هم با نه گفتن به خیلی از فرصت های وقت تلف کن توانستم به تجارت که عامل اصلی موفقیت و ثروت من شد برسم در ادامه محصولم را به شما معرفی خواهم کرد همراه ما باشید.

حنا وسمه

حنا وسمه یک محصول پودری بوده که ذرات بسیار ریزی دارد رنگ این محصول در حالت پودری خاکی و سبز مایل به قهوه ای بسیار تیره است که پس از رنگ شدن موها توسط این محصول تقریباً رنگ تیره به خود خواهد گرفت. معمولا این محصول در بسته بندی های مناسب به فروش می رسد و همین موضوع کمک می‌ کند که خواص محصول به هدر نرود.

از مهمترین ویژگی های حنا از بین بردن باکتری های مضر از روی پوست می باشد که به این تربیت از پوست در برابر بیماری های پوستی محافظت می نماید. همچنین حنا در درمان اسهال، اگزما، اختلالات کبدی، مشکلات پوستی، رفع بوی پا، رفع جوش های دهان و دندان درد مفید می باشد.

حنا مو

از حنا مو برای جلوگیری از ریزش تقویت و افزایش مو استفاده می شود که معمولا به رنگ قهوه ای یا قرمز شناخته شده است.

برای استفاده از خواص حنا باید حداکثر ۲ ماه بعد از چیده شدن آن را مصرف نمود لذا باید حنا را از فروشگاه های معتبر که به این نکته توجه می کنند خریداری کرد.

حنا اصل دارای رنگ سبز می باشد که بعد از استفاده رنگ قرمزی از خود به جای می گذارد و هر حنایی با رنگ دیگر حاوی مواد شیمیایی مضر است.

حنایی با کیفیت محسوب می شود که در تولید آن فقط ۲ تا ۳ بار الک شود تعداد دفعات بیشتر الک منجر به از بین رفتن بخش زیادی از خواص گیاه می گردد.

حنا مو

حنا عروس

قیمت حنا عروس بنا به تزیینات و موادی که به کار می رود در بازار متفاوت است.

حنا به تنهایی در بازار قیمت تقریبا یکدستی دارد اما تزیین سبدی سینی یا شمع و گل های بکار رفته متفاوت است.

حتی در مناطق و شهرهای مختلف کشور قیمت های مختلفی دارد که بازهم به انتخاب عروس بستگی دارد.

کارشناسان و نمایندگان ما در سراسر کشور تامین کننده خرید و فروش مناسب حنا عروس می باشند و بادقت آنچه را که موجب بالا رفتن ارزش حنا می باشد بررسی می کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما با تامین کننده مربوطه ارتباط بگیرید و برای خرید و فروش حنا عروس اقدام نمایید.

حنا عروس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا