کسب و کار

معتبر ترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران

با افزایش سن پلک بالایی و زیر چشم شل می شود و استرس و نگرانی را در شما ایجاد می کند. پیر و خسته نشان دادن چهره، علائم پیری زودرس و ظهور چین و چروک در پوست، مشکلات پلکی برای فرد بوجود می آورند. به علاوه ممکن است پلک بالایی و احیانا پلک پایینی چشم افتادگی پیدا کند و یا شل و آویزان  شود. بلفاروپلاستی همان جراحی پلاستیک پلک است که برای زیبا سازی ظاهر چشم انجام می شود و می تواند افتادگی پوست پلک، پف زیر چشم و ناهمواری های ناشی از بزجستگی اضافه پوست را رفع می کند. در این مقاله در مورد درمان افتادگی پلک در تهران بحث خواهیم کرد.

درمان افتادگی پلک در تهران

درمان افتادگی پلک در تهران توسط عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی برطرف می شود. این  عمل برای جوان سازی اطراف چشم انجام می شود  و به دو روش جراحی پلک بالا و پلک پایینی تقسیم شده است. این جراحی پوست اطراف پلک و چشم را سفت و لیفت می کند و ظاهری جذابیر و زیباتر به شما می دهد. بطور معمول افرادی که پوست شل و یا پف زیر چشم دارند برای این عمل جراحی مناسب هستند. در جراحی پلک بالا می توان چین و چروک و افتادگی پلک و اطراف چشم را برداشت که پلک کمی کوتاهتر می شود. به علاوه می توان با برداشتن چربی اضافی در زیر پوست پلک، پف پلک بالا را برطرف کرد. در صورت نیاز می توان عضلات چشم را هم ترمیم کرد. جراجی پلک پایین در جوان سازی چهره شما نقش مهمی دارد. با بالا رفتن سن، پوست زیر چشم شل و آویزان می شود و تجمع لایه های چربی یک برآمدگی در زیر چشم بوجود می آورند. با ایجاد یک برش زیر خط مژه پلک پایین، پوست اضافی پلک را برش می دهند و بدین نرتیب چین و چروک زیر چشم از بین می رود.

کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران

عمل بلفاروپلاستی یا درمان افتادگی پلک در تهران در کلینیک vip، یکی از مراکز درمانی بسیار مجهر در تهران  انجام می شود. عمل درمان پلک توسط پزشکان فوق تخصص با استفاده از خدمات ویژه و دستگاه های مجهز مدرن بهترین نتیجه را به شما می دهد. کلینیک vip با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری و داشتن محیط حرفه ای یکی از معتبرترین کلینیک های تهران است. عدم نتایج دلخواه و خطرات جدی، از عوارض

 شایع در تمامی جراحی های زیبایی است.  این کلینیک مجهز به دستگاه های مدرن به روز است و درمان افتادگی پلک با جدیدترین متد روز دنیا انجام می شود.  

درمان افتادگی پلک در تهران

هزینه درمان افتادگی پلک در تهران

قبل از معایته و ارزیابی بیمار نمی توان قمیت دقیقی برای جراحی پلک معین کرد، برای اطلاع از هزینه درمان افتادگی پلک در تهران می بایست در جلسه مشاوره در مورد هزینه سوال کنید. بخاطر هزینه پایین درمان افتادگی پلک توسط پزشک بی تجربه و نامعتبر ریسک نکنید زیرا عوارض خطرناک و ناخوشایندی دارد. هزینه درمان افتادگی پلک در تهران به عوامل مختلف مانند تبحر و تخصص پزشک بستگی دارد.  بلفاروپلاستی یا عمل پلک نوعی جراحی ظریف است و به دقت بالا و ظرافت کاری نیاز دارد. همچنین دکتر می بایست شناخت دقیقی از آناتومی و فیزیولوژی ناحیه چشم و پلک داشته باشد.

پزشک درمان افتادگی پلک در تهران

برای اینکه نتیجه عمل خوبی برای درمان افتادگی پلک داشته باشید پزشکی را انتخاب کنید که دارای مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی باشد. به علاوه به عوامل موثر دیگر مانند گواهی نامه و مجوز رسمی وزرات بهداشت، و تیم پزشکی توجه کنید. پزشک متخصص می بایست قبل از عمل جراحی یک یا دو جلسه مشاوره در اختیار فرد متقاضی بگذارد.  چشم و نواحی آن در ایجاد جذابیت و زیبایی شما مهم است. جراحی در این ناحیه از بدن بسیار حساس اسست و باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد. کلینیک درمان افتادگی پلک می بایست از هر جهت بهداشتی و استریل شده باشد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از جراحی پلک یا درمان افتادگی پلک بگیرید، باید نزد بهترین و مشهورترین جراحی متخصص پلک عمل زیبایی خود را انجام دهید.

کاندیدای درمان افتادگی پلک در تهران چه کسانی هستند؟

کسانی که شل و آویزان شدن پوست پلک ها و یا پف زیر چشم باعث ایجاد تغییرات ناخوشایند در ظاهر شده است. انجام عمل بلفاروپلاستی محدودیت جنسیتی ندارد و پس از ۳۵ سالگی امکان پذیر است زیرا در این سن تغییرات ناشی از افزایش سن پدید می آید. افرادی که چشمهایشان شبیه ژاپنی ها است و پشت چمشان شیاری تشکیل نشده کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی پلک در تهران هستند. افرادی که پلک بالایی آنها بطور نسبی دید را مسدود کرده و کسانی که دچار عدم تقارن هستند گزینه خوبی برای این عمل جراحی هستند. افراد سیگاری و کسانی که مدام مشروبات الکلی و دخانیات مصرف می کنند نمی توانند عمل افتادگی پلک انجام دهند.

درمان افتادگی پلک در تهران

مراقبت های قبل از درمان افتادگی پلک در تهران

در عمل جراحی پلک از بی حسی موضعی استفاده می شود و داروی بی حسی به اطراف چشم و پلک تزریق می شود. یک روز قبل از مراجعه به کلینیک می بایست مراقبت های زیر را انجام دهید:

  • اگر از داروی فشار خون استفاده می کنید صبح قبل از عمل دارو را مصرف کنید.
  • عدم مصرف داروهای رقیق کننده مانند آسپرین، ایبوپروفین به مدت یک تا دو هفته قبل از عمل
  • یک نفر به عنوان همراه روز عمل از شما مراقبت کند.
  • هیچگونه عمل آرایشی روی صورتتان نباشد.
  • یک هفته قبل از عمل جراحی از مصرف الکل و دخانیات پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از درمان افتادگی پلک در تهران

بعد از عمل جراحی پزشک روی محل مورد نظر آنتی بیوتیک می زند تا خطر عفونت برطرف شودولی نیازی به پانسمان ندارد. سپس نکات مهم که برای بهبود سریع ضروری است را توصیه می کند .

  • اطراف چشم ها باید تمیز باشد و این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید.
  • بعد از عمل پلک ها را دستکاری نکنید.
  • دو روز اول بعد از عمل هر یک ساعت یکبار هنگام بیداری کمپرس آب سرد به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید. برای جلوگیری از تورم و التهاب خوب است.
  • استفاده از قطره، دارو و پماد چشمی هر روز فراموش نشود.
  • بصورت طاقبار بخوابید به گونه ای که با بالش تماس نداشته باشد. سر به کمک دو بالش بالاتر ازحد بدن قرار بگیرد تا از شدت ورم و کبودی جلوگیری شود.
  • برای تسریع در بهبودی تا ۴۸ ساعت بعد از عمل کمپرس آب گرم کنید.
  • تا مدتی بعد از عمل از لنز طبی یا زیبایی استفاده نکنید.
  • فعالیت ها و ورزش های سنگین ممنوع است فقط با تجویز و مشورت پزشک
  • برای کاهش درد طبق تجویز پزشک از مسکن استفاده کنید.
  • استفاده از داروهای رقیق کننده و دخانیات و مشروبات الکلی اکیدا ممنوع است.
  • استفاده از عینک آفتابی تا مدتی بعد از عمل نباید فراموش شود

مزایا و فواید درمان افتادگی پلک

درمان افتادگی پلک از مزایا و فوایدی برخوردار است که در زیر عنوان شده اند.

  • چین و چروک های خیلی ظریف را هم از بین می برد.
  • قسمت فوقانی میدان دید شما را وسیع تر می کند و میدان دید را با کیفیت تر می کند.
  • افتادگی یا شل بودن پوست پلک بالا را که باعث ایجاد چین و چروک در پلک می شود از بین می برد.
  • بافت و پوست پلک شما را شاداب می کند.
  • ظاهر طبیعی پلکتان را به شما برمی گرداند.
  • برطرف کردن پف و تورم پلک ها و تورم و سیاهی زیر چشم
  • ایجاد تقارن بهتر در پلک دیگر شما
  • باعث از بین رفتن پوست اضافی دور پلک می شود.
  • از بین رفتن افتادگی پلک پایین و رفع چین و چروک های ظریف پلک پایینی

درمان افتادگی پلک با جراحی لیزری

عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک در تهران به روش های گوناگونی انجام می شود. یکی از این روش ها با استفاده از لیزر و امواج رادیویی است. این روش با بی حسی موضعی و بصورت عمل سرپایی است که عمل جراحی هر دو پلک بالایی و پایینی را شامل می شود. در مورد پلک بالایی برش در قسمت چین طبیعی بالای چشم ایجاد می شود و پوست و عضلات و چربی اضافه برداشته می شوند. با توجه به قابلیت عمل با امواج رادیویی به حداقل رساندن درد و تورم بعد از ۷ الی ۸ روز بیمار بهبودی کامل پیدا می کند. هزینه عمل جراحی پلک با لیزر نسبت به بقیه روش ها گرانتر است درنتیجه افراد کمی به این روش عمل می کنند.

آدرس کلینیک : تهران ، ستاری جنوب ، فردوس غرب ،خیابان ورزی جنوبی کوچه هفدهم شرقی ساختمان پزشکان رامیار طبقه چهارم کلینیک vip

 مشاوره رایگان : ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱


مزایای درمان افتادگی پلک جراحی لیزری

پزشک جراح بلفاروپلاستی قبل از عمل تشخیص می دهد که متقاضی به روش سنتی عمل کند یا لیزری. در جراحی سنتی با استفاده از چاقوی جراحی در امتداد پلک فو قانی یا زیر پلک برش ایجاد می شود. ولی در نوع جراحی لیزری پزشک با پرتوی لیزر برش ایجاد می کند. مزایای دیگر جراحی پلک لیزری با سنتی در زیر آمده است.

  1. در روش جراحی پلک لیزری پزشک بدون استفاده از چاقو به نتایج حاصل از جراحی پلک برسد.
  2. دوره بهبودی و نقاهت در جراحی لیزری کوتاهتر از دوره نقاهت جراحی سنتی است.
  3. ۳.        بلفاروپلاستی با لیزر نسبت به بلفاروپلاستی سنتی کبودی و تورم کمتری دارد.
  4. در عمل جراحی لیزری اثری از زخم نیست درصورتیکه عمل سنتی زخم وخونریزی شدیتر است.
  5. دوره نقاهت بعد از عمل لیزری برخلاف سنتی که ۲ تا۴ هفته ست بیشتر از ۷ تا ۸ روز نیست.

دلایل افتادگی پلک ها

افتادگی پلک به دلایل مختلفی ایجاد می شود که به آن پتوز (افتادگی پلک بالایی) می گویند. برخی از افراد در بدو تولد افتادگی پلک دارند. برخی با بالارفتن سن دچار این عارضه می شوند. بطور کلی دلایل افتادگی پلک را می توان به گونه ای که در زیر آمده تقسیم کرد.

  • پتوز آپونوروتیک که تاندون مسئول لیفت پلک کشیده و ضعیف شده است.
  • پتوز مکانیکال به حالتی که سنگینی پلک برای عضلات بالاتر از آن است که قادر به بلند کردن آن باشد.
  • ·          پتوز نوروژنیک به حالتی که اعصاب متصل به عضلات را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • پتوز میوژنیک به حالتی که سنگینی پلک در اثر مشکلی در عضلات ایجاد شده باشد که پلک را بالا می برد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا