کسب و کار

تاثیر بلفاروپلاستی روی زیبایی صورت

با اصلاح پلک، پوست اضافی اطراف چشم اصلاح می شود. افتادگی پوست پلک بالایی همراه با چین و چروک می تواند باعث احساس سنگینی و خستگی شود، میدان دید را محدود کرده و باعث تحریک پوست و چشم شود. گاهی اوقات سنگین و افتادگی پلک بالایی نیز می تواند باعث سردرد شود. با اصلاح حرفه ای پلک ظاهری شاداب و آرام به دست می آورید، بیشتر می بینید و آرایش بهتر سر جای خود باقی می ماند. این مشکل با بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی گونه کلینیک قابل انجام است.

انواع اصلاح پلک (بلفاروپلاستی)

بلفاروپلاستی را می توان به روش های مختلفی انجام داد. قبل از درمان، در طول مشاوره تا حد امکان معاینه می شوید تا وضعیت شما مشخص شود. بر اساس این معاینه، جراح پلاستیک پیشنهادی برای عمل می دهد. رایج ترین روش اصلاح پلک فوقانی است. اصلاح پلک پایین نیز اغلب انجام می شود. ترکیبی از اصلاح پلک بالا و پایین امکان پذیر است و می توانید با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.

مشاوره بلفاروپلاستی

مهم است که شما درمان مناسب را دریافت کنید و به همین دلیل است که جراح پلاستیک در اولین جلسه مشاوره تعیین می کند که آیا می توان خواسته های اصلاح پلک را برآورده کرد یا خیر. علاوه بر این، درمان اصلاح پلک نیز مورد بحث قرار می گیرد، شما در مورد خطرات جراحی و دوره بهبودی صحبت می کنید. همچنین برای پرونده پزشکی شما عکس گرفته می شود و سوابق پزشکی شما مورد بحث قرار می گیرد. برای جراح مهم است که بداند سلامت شما چقدر خوب است و آیا تحت اقدامات قبلی قرار گرفته اید یا خیر. پس از مشاوره دقیقاً می دانید در کجا ایستاده اید، هزینه های عمل چقدر است و مدت زمان بهبودی پس از اصلاح پلک چقدر طول می کشد.

تخلیه غبغب در گونه کلینیک

مواردی از جراحی پلاستیک یا زیبایی هستند که معمولا نادیده انگاشته می‌شوند و گاهی اصلا در بحث‌های زیبایی به آن‌ها پرداخته نمی‌شود. اتفاقا همین جراحی‌های کوچک می‌توانند ظاهر فرد را با تغییری کوچک، بسیار زیبا کنند.

در ادامه به روش‌های جراحی و غیر جراحی، انواع آن‌ها، مزایا و معایب هر کدام و نکات مهم در باره عمل رفع غبغب می‌پردازد؛ اگر در حال کسب اطلاعات لازم در این مورد هستید، ما خواندن ادامه مقاله را به شما توصیه می کنیم.

تخلیه غبغب چیست؟

تخلیه غبغب یا لیفت گردن یا سرویکوپلاستی مجموعه ای از روش ها و درمان های پزشکی است که ظاهر گردن شما را بهبود می بخشد. اینها ممکن است شامل برداشتن پوست اضافی، برداشتن یا سفت کردن عضلات گردن، از بین بردن چربی اضافی از طریق لیپوساکشن، بوتاکس برای رفع «باند» یا پری و موارد دیگر باشد.

آیا من کاندیدای خوبی برای تخلیه غبغب هستم؟

بهترین کاندید برای لیفت گردن از سلامت عمومی خوبی برخوردار است، می‌تواند دو هفته قبل از عمل سیگار نکشد، پوستی کشسان داشته باشد و اضافه وزن قابل توجهی ندارد. علاوه بر این، یک کاندیدای ایده‌آل می‌داند که چه نتایجی را باید به طور واقع بینانه انتظار داشت.

در طول مشاوره اولیه، دکتر به شما کمک می کند تا با توجه به سابقه پزشکی، وضعیت سلامت فعلی، اهداف زیبایی شناختی منحصر به فرد و سایر عوامل، تعیین کنید که آیا کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر.

لیفت گردن با بوتاکس چقدر طول می کشد؟

لیفت گردن با بوتاکس، زمانی که برای جایگزینی جراحی سرویکوپلاستی سنتی استفاده شود، می تواند بین سه تا شش ماه طول بکشد. این بدان معناست که شما فقط باید دو تا چهار بار در سال برای یک درمان ۱۵ دقیقه ای مراجعه کنید تا نتایج خود را حفظ کنید. حتی بهتر از آن، هر چه به طور منظم تزریق بوتاکس را دریافت کنید، کمتر به آن نیاز خواهید داشت. این به این دلیل است که ماهیچه های بیش فعال گردن باعث ایجاد چین و چروک پس از دوره های طولانی استفاده کمتر می شوند.

چگونه بوتاکس جایگزین سرویکوپلاستی می شود؟

بوتاکس با سفت‌تر به نظر رسیدن ماهیچه‌های گردن عمل می‌کند، بنابراین کل گردن شما جوان‌تر و سفت‌تر به نظر می‌رسد. دکتر D.A.O را هدف قرار خواهد داد. عضلات خط فک و نوارهای پلاتیسمی گردن در طول این درمان. نتیجه اساساً یک خط فک “کشیده شده” و دهانی جذاب تر است. شل کردن عضلات فک و گردن باعث ایجاد خط فک صاف تر و سفت تر می شود. ظاهر ژوله ها و افتادگی در گردن و فک نیز کاهش می یابد.

بلفاروپلاستی و تخلیه غبغب در کلینیک زیبایی گونه کلینیک

شما در آینه نگاه می کنید و پوستی را می بینید که شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان می دهد. رسوبات بافت چربی باعث ایجاد نوارهایی در اطراف گردن شما شده و باعث می شود که شما سنگین تر از آنچه هستید به نظر برسید. ای کاش می توانستید جوان تر و لاغرتر به نظر برسید. این آشنا به نظر می رسد؟ در کلینیک زیبایی گونه کلینیک، ما می‌خواهیم هر یک از مشتریانمان در پوست خود مطمئن و راحت باشند. به همین دلیل است که ما مفتخریم که درمان ها و روش های ضد پیری را ارائه می دهیم. کلینیک گونه یکی از بهترین کلینیک های ارائه دهند خدمات زیبایی از جمله بوکال فت، لیفت اجزای صورت مانند پلک و گونه و … می باشد. این مجموعه با کادری حرفه ای و دستگاه های مجهز آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا