اقتصادی

قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قیمت تتر با دلار تراز شد

قیمت دلار امروز سه شنبه با نوسان افزایشی ۳۰۰ تومانی در کریدور ششمT یک کانال پیشروی کرد. کارشناسان اقتصادی مسیر دلار را اصلاح قیمت در روند صعودی عنوان می‌کنند.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز افزایش محدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت. معامله‌گران روند فعلی قیمت دلار را حاصل تلاش بازارساز و آرامش اخبار سیاسی عنوان می‌کنند.

قیمت انواع ارز 4 اردیبهشت 1403

در چهارمین روز هفته گذشته دلار در کانال چهار و پنج کریدور ششم نوسان داشت و همانند روز گذشته افزایش محدودی داشت.

فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسانات صعودی عنوان کردند. کارشناسان اقتصادی نیز این فراز و فرودهای محدود قیمت را، عادی عنوان می‌کنند و می‌گویند باید مانند یک نوسان محدود به آن نگاه کرد نه روند.

درهم درجا زد

قیمت درهم امروز بدون تغییر قیمت و با همان رقم ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومانی روز گذشته معامله شد. تتر با رشد ۲۰۰ تومانی همپای دلار رشد کرد و با رقم ۶۵ هزار و ۳۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو افزایش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۳۷۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز نیز همانند دو روز گذشته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۸۹۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان عرضه شد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا