کسب و کار

آجر منتظر توست همین حالا شروع کن

اگر بخواهید کسب و کاری نو در زمینه ی محصولی پر سود را آغاز کنید ما ب شما فعالیت در حیطه ی آجر را پیشنهاد می کنیم زیرا یکی از محصولات پر فروشی می باشد که می تواند سود بسیاری را عاید شما بزرگواران نماید برای آشنایی با این حیطه ی کاری پر سود و نمونه های پر فروش انواع آن با ما همراه باشید.

آجر شاموتی کوره

آجر ضد آتش شاموتی دارای یک سری مشخصات است که برای راحتی شما به آنها اشاره می کنیم محصول مورد نظر از لحاظ هزینه مناسب تر از سایرین است؛ لذا متقاضیان بسیاری دارد آجر شاموتی کوره با استفاده از مرغوب ترین خاک های رس ساخته می شود؛ لذا از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار دارد.

جالب است بدانید آجر کوره در مقابل آتش مقاومت ایده آلی دارد و در هنگام آتش سوزی به هیچ وجه نمی سوزد از نظر تحمل دما قادر است دمای ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ درجه را به خوبی تحمل کند با توجه به خصوصیات بی نظیر آن در کوره های مختلف از جمله ، فولاد، شیشه و غیره کارایی فراوانی دارد.

آجر فشاری مرغوب

شما باید حتما از لحاظ فیزیکی آجر فشاری مرغوب را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که خرابی و پرتی نداشته باشد در واقع از جمله نشانه های بسیار مهم آجر های مرغوب همین مورد می باشد رنگ یکنواخت موضوع بسیار مهمی می باشد که شما در زمان خرید آجر باید به آن توجه داشته باشید و هرچقدر که این یکنواختی بیشتر باشد در نتیجه می شود گفت که آجر در شرایط بهتری تهیه شده است قیمت آجر فشاری مرغوب به موارد بسیار مختلفی بستگی دارد که ما می خواهیم مهم ترین آن ها را نام ببریم.

هر چقدر که یک آجر دارای شکل ظاهری و شرایط فیزیکی بهتری باشد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر خواهید بود مورد مهم دیگر در خصوص قیمت گذاری می تواند حجم سفارش آجر باشد در واقع هر چقدر که حجم آجر سفارشی بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر خواهید بود مصالح ساختمانی به خصوص آجر اگر در شرایط بهتری تهیه شده باشند و کیفیت بیشتری داشته باشند در نتیجه قیمت برای آن ها بیشتر خواهید بود.

آجر فشاری مرغوب

آجر فشاری شال

وزن تقریبی هر آجر، ۲.۶ کیلوگرم است رنگ آجر فشاری شال، سفید مایل به شیری است و ۳۸۵ قالب در یک تن موجود می باشد نام دیگر این آجر، آجر زبره است خاک رس الک شده یکی از متریال های اصلی برای پخت این آجر است این آجر به دو شیوه ماشینی و پرسی ساخته می شود.

ابعاد این کالا کاملا دقیق و بدون خمیدگی در گوشه ها می باشد یکی از نکات اصلی و اساسی در هنگام خرید آجر فشاری شال، میزان کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت این محصول است داشتن ابعاد دقیق و استاندارد از دیگر اصولی است که باید به آن توجه داشت این کالا باید دارای ضایعات بسیار کم بوده و از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار باشد.

آجر فشاری شال

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا