اجتماعی

آخرین آمار کرونا ۲۲ تیر ۱۴۰۱/ ۵ بیمار جان باختند

در طول ۲۴ ساعت گذشته، پنج بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و ۵ هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش روند بازار، وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافتگان و جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا را در کشور اعلام کرد.

ایمنا به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم تیر _ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۵ هزار نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۷ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون هفت میلیون و ۶۵ هزار و ۹۸۹ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۴۱ هزار و ۴۵۶ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۵۴۱ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۳۹۷ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا