اجتماعی

۱۲ هزار و ۸۷۳ جان باخته در ترکیه و ۳ هزار و ۱۶۲ کشته در سوریه

منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد که شمار تلفات زلزله شدید در جنوب این کشور، به ۱۲ هزار و ۸۷۳ کشته و ۶۲ هزار و ۹۱۴ مجروح افزایش یافته است.

این درحالی است که بنابر اعلام نهادهای رسمی، شمار قربانیان زلزله سوریه نیز به ۳ هزار و ۱۶۲ کشته و بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ مجروح رسیده است.

زلزله جدید در شهر قهرمان ماراش

در تحولی دیگر، سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه دقایقی پیش از وقوع یک زلزله ۳.۷ ریشتری در شهر قهرمان ماراش در جنوب ترکیه خبر داد.

هنوز از جزئیات این زلزله خبری مخابره نشده است.

۱۱۱۷ پس لرزه در ترکیه

سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که از زمان وقوع زلزله شدید ۷.۷ ریشتری در این کشور در بامداد روز دوشنبه، یک هزار و ۱۱۷ زمین لرزه دیگر تاکنون ترکیه را لرزانده است.


به نقل از: الجزیره

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا