اجتماعی

آخرین رنگبندی کرونایی کشور اعلام شد/ کدام شهرها قرمز شدند؟

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اکنون ۳۳۷ شهر در وضعیت قرمز رنگبندی کرونا قرار دارند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، وضعیت قرمز رنگبندی کرونا دوباره رنگ غالب در کشور شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: اکنون ۳۳۷ شهر در وضعیت رنگبندی قرمز کرونا، ۶۴ شهر در وضعیت کرونایی نارنجی، ۴۷ شهر در وضعیت کرونایی زرد هستند، در حالی که هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.

به گزارش ایسنا، با گسترش سویه اُمیکرون در کشور و از سوی دیگر کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از ۲۴۷ به ۳۳۷ شهر افزایش یافت.

همچنان تاکید و توصیه بر این است که هموطنان در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندان شان و نیز تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران

از دیروز تا امروز ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به ۶ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۶۰۷ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۴۲۷ هزار و ۳۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا