کسب و کار

آشنایی با انواع دزدگیر خودرو

بسیاری از شما حتما آشناییت با دزدگیر خودرو دارید و می دانید که وسیله ای است زمانی که خورو شما را چیزی تهدید کند شما را از آن خطر با مکانیزمی که دارد آگاه می سازد.در این بین دزدگیر های خودرو دارای انواعی هستند که سیستم رایج بیشتر این دزدگیر ها متشکل از یک آژیر یا هشدار است که از طریق سیم کشی به درب های ماشین وصل می شود  و زمانی که درب ماشین باز می شود به وسیله  سنسور هایی که دارد فعال می شود و گزارشی  را به بخش کنترل می فرستد.این بخش کنترل این گزارشی را که می گیرد را به تمام قسمت های دزگیر می فرستد و در نتیحه شما آن صدای آژیر را می شنوید و متوجه خطری که برای شما در حال افتادن است٬ می افتید.

دزدگیر خودرو دارای یک ساختاری است که به سه دسته بندی ساده٬سیم کارتی و تصویری تقسیم می شود.با این حال در دنیای حاضر افراد تمایل به آن دارند که از بهترین و پیشرفته ترین نوع دزدگیر استفاده کنند تا نتیجه بهتری را بگیرند.با این حال صرفا اتکا کردن به دزدگیر برای امنیت ماشین کافی است و با نصب دزدگیر شما فقط یک گام جلوتر برای تامین امنیت ماشینتان هستید و شما باید زمانی که ماشین خود را ترک می کنید٬ درب های ماشین٬ پنچره ها و … ماشین خود را بررسی کنید و قفل کنید تا امنیت ماشین شما بهتر تامین شود.در این بین ما انواع دزدگیر های خودرو و دوربین ۳۶۰ درجه خودرو  را داریم که هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوت از یکدیگر می باشند. برای آنکه بیشتر در مورد دزدگیر خودرو و انواع آن و… بدانیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دزگیرد خودرو چیست؟

دزگیرد خودرو از فناوری های جدید محسوب می شود و مردم هم علاقه مند فناوری و وسیله های جدید و به روز هستند. دزگیرد خودرو هم جزوی از همین فناوری های است که روز به روز در حال  تغییرو به روز شدن است.به هر مقدار که بازار فروش ماشین بیشتر شود ٬ بازار فروش دزدگیرخودرو نیز افزایش پیدا می کند.اگربخواهیم در یک جمله به صورت جامع و مختصر دزدگیر خودرو را تعریف کنیم؛ مجموعه ای از آژیر ها وسنسور ها می باشد که با فعال شدن در کنار هم و نشان دادن هشدار در نهایت امنیت ماشین را تامین می کنند.

برخی از مدل های دزدگیر خودرو دارای یک اپلیکیشن روی گوشی همراه است و زمانی که متوجه خطری برای ماشین شود به وسیله پیام صوتی و پیامک مالک ماشین را از این خطر اطلاع می دهد.دزدگیر های خودرو بسته به نوع و برند آن دارای قیمت متفاوت نسبت به یکدیگر است برای همین نمی توان یک قیمت واحدی را برای خرید ان در نظر گرفت.

دزدگیر خودرو

به چه دلیل دزدگیر خودرو را روی ماشین خود نصب کنیم؟

در جامعه حال که آمار سرقت از ماشین بالا و آینه تاشو برقی جک اس ۳ رفته است٬ بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا از خطر سرقت ماشین خود را محفوظ دارند و کار را برای افراد سارق سخت کنند. یکی از کارهایی که شما می توانید بکنید٬ استفاده کردن از دزدگیر خودرو است.شما با استفاده و نصب دزدگیر برای خودتان یک گام جلوتر از دیگران هستید و با سیستمی که که دزدگیر های خودرو دارند٬ شما تا اندازه ای خیالتان از این بابت راحت است و کار را برای سارقان سخت تر می کنید.

برای همین گزینه خوب و مناسبی برای شمایی که نگران امنیت خودرو خودتان هستید می باشد.

انواع دزگیر خودرو

تا به اینجای مطلب راجب به این موضوع صحبت کردیم که دزدگیر خودرو چیست و چرا باید از آن برای ماشین خود استفاده کنیم. حال ما به اصل مطلب یعنی انواع دزدگیر خودرو رسیدیم . انواع متفاوتی از دزگیر خودرو در بازار هست که با توجه به نیاز ها متفاوت است و بنا بر نیاز و قابلیت هایی که می خواهید٬ می توانید اقدام به خرید آن کنید. انوع دزدگیر خودرو عبارت اند از:

معرفی انواع دزد گیر خودرو

دزگیر ساده

این دزدگیر ها از نظر قیمتی٬ قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر دزدگیرمانند تعمیر مانیتور وینکا  دارند. این دزگیر ها هم زمانی که خطری حس کنند به صدا در می آیند اما این مزیت خوب ان است ولی عیب آن در این است که برد این دزدگیر ها کمتر از ۱۰۰ متر است و در نتیجه اگر شما از ماشینتان به اندازه ای فاصله بگیرید٬ صدای آژیر آن را دیگر نمی شنوید.

دزدگیر سیم کارتی

می توان گفت از پیشرفته ترین دزدگیر های حال حاضر همین دزگیر های سیم کارتی است که دارای سیستمGPS می باشند و علاوه برآنکه امنیت ماشین شما را با آن صدای آژیرتامین می کند٬ امکان ردیابی خوردو را نیز به شما می دهد. علاوه بر این دو مورد که بیان شد مزایا دیگری نیز این دزگیر ها مانند قفل کودک٬ روسن و خاموش کردن ماشین از راه دور و… را دارند.این دزدگیر ها به وسیله برنامه ای به تلفن همراه شما وصل می شوند و شما می توایند به صورت آنلاین و آفلاین از وضعیت ماشین خود اطلاع حاصل کنید.

دزدگیر تصویری

نوع پیشرفته تر دزدگیرهای ساده ٬دزدگیر تصویری است. روی این نوع دزدگیر ها یک صفحه نمایش وجود دارد که حوادثی که برای ماشین می افتد را بر روی ان صفحه نمایش در می اورد. به عنوان مثال زمانی که شی ای به ماشین شما برخود کند علامت برخورد یک شی به ماشینتان را روی صفحه نمایش به شما نمایش می دهد.

نکات کلیدی که در زمان خرید دزدگیر خودرو باید به آن توجه کنید

زمانی که می خواهید اقدام به خرید دزدگیر خودرو بکنید٬ نیاز است که یک سری اطلاعات راجب به آن داشته باشید تا خرید مطمئن و راحت داشته باشید.این نکات به شرح زیر می باشد:

  • میزان صدای آلارم و آژیر دزدگیر
  • کارکرد آسان
  • داشتن بطری یدکی و پشتیبان
  • داشتن قابلیت اتصال به تمام سروهای اینترنت
  • آنتن دهی خوب و مناسب در صورت داشتن سیستم GPS
  • داشتن قابلیت تنظیم کردن دستی حساسیت گرما
  • داشتن قفل کودک در صورت خرید دزگیر سیم کارتی
  • خدمات  پس از فروش و گارانتی کالا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا