کسب و کار

آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور

رادیاتورها از سیستم های گرمایشی رایج در بازار هستند و در این نوشتار قصد داریم آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور را مورد بررسی قرار دهیم تا حین انتخاب، خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. برای تامین گرمایش در روزهای سرد سال افراد زیادی از دیرباز از رادیاتورها استفاده می کنند که این سیستم به وسیله آبگرم حرارت محیط را تامین می کند. آبگرم مورد نیاز رادیاتور به وسیله ی موتورخانه ساختمان و یا پکیج تامین می شود. رادیاتورها مدل های مختلفی دارند و می توان از آن ها برای تامین حرارت مکان های گوناگون مانند منازل مسکونی، مدارس، اداره ها، هتل ها و غیره استفاده کرد.

با توجه به کارایی گسترده رادیاتورها و تقاضا برای آن ها، شرکت های سازنده متعددی اقدام به ساخت این سیستم می کنند تا این تقاضا را پوشش دهند. برند ایران رادیاتور دارای بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در عرصه ساخت سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که انواع رادیاتور آلومینیومی و فولادی شوفاژ را طراحی و عرضه می کند. ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین دماپویا به بررسی قیمت رادیاتور ایران رادیاتور نیز پرداخته ایم که می توانید با مراجعه به آن خریداری نمایید. برای آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور باید بدانیم که این شرکت از فناوری های روز دنیا بهره می گیرد و یکی از بزرگ ترین کارخانه های ریخته گری در خاورمیانه به شمار می رود. محصولات این برند مجهز به متریال اولیه مرغوب بوده و محصولات درجه یکی را به بازار عرضه می کند که در کشورهای دیگر مانند ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به فروش می رسند.

شرکت ایران رادیاتور با شناسایی نیاز بازار و در اختیار داشتن خط تولید مجهز نیمه خودکار و تمام خودکار، محصولاتی با کیفیت با بازدهی بسیار قوی را به بازار عرضه می کند. برای بررسی نکات و آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور در نظر داشته باشید که این برند اقدام به ساخت رادیاتور پنلی و رادیاتور آلومینیومی پره ای می کند که توان حرارتی قوی دارد. مدل های پنلی یا همان فولادی با ظرافت بالا طراحی می شوند که ابعاد آن ها از ۶۰ الی ۲۰۰ سانتی متر است. ظاهر این سیستم به گونه ای می باشد که با دکوراسیون فضاهای مختلف سازگار می شود. برای آن که سطح این شوفاژ به صورت ورق یکدست ساخته شود، از فولاد بادوام در ساخت آن استفاده می شود که به وسیله ی دستگاه ریخته گری پیشرفته ای ساخته می شود.

آشنایی با انواع رادیاتور

ایران رادیاتور برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی آلیاژ فولاد در چند مرحله پنل ها را با تکنولوژی نانو پوشش پودری می دهد و مقاومت آن را چندین برابر می کند که این نکته در آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور حائز اهمیت است. سطح یکپارچه ی این شوفاژ به صورتی ساخته می شود که سیال داخل پنل به مراتب بهتر از دیگر برندها به چرخش درمی آید و گرما را به اتاق منتقل می کند. مزیت دیگر این محصول ایران رادیاتور این است که نیاز به هواگیری کمتری دارد و همچنین به راحتی مورد نظافت قرار می گیرد. تمیز کردن این مدل به سادگی انجام می گیرد و وزن کمتری هم نسبت به دیگر رادیاتورها دارد.

بررسی مشخصات رادیاتور آلومینیومی پره ای برای آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور دارای اهمیت است. مدل آلومینیومی یا همان پره ای دارای بازدهی گرمایشی بسیار بالایی می باشد. مزیت دیگر این مدل رادیاتور این است که می توان آن را به راحتی حمل کرد. برای صرفه جویی در مصرف آب، این مدل گزینه بسیار خوبی به شمار می رود، چرا که نیاز به آبگرم کمتری دارد و بدنه آن در مدت زمان بسیار کوتاهی گرم می شود. پره های رادیاتور به صورت بلوک بندی ساخته می شود و دارای ظرفیت حرارتی مختلفی می باشد که پره های آن نیز به وسیله جدیدترین ماشین آلات ریخته گری ساخته می شود.

برند ایران رادیاتور این شوفاژ را در انواع ۵، ۷ و ۱۰ پره طراحی می کند که برای انتخاب آن باید به متراژ محیط خود توجه داشته باشید. این گرمایش قابل تنظیم و کم و زیاد شدن است و طراحی آن نیز طبق سلیقه کاربران ساخته می شود. با توجه به وزن کم این مدل از رادیاتورها قیمت مقرون به صرفه تری هم دارند که در زمینه آشنایی با انواع رادیاتور ایران رادیاتور باید به آن توجه شود. پیش از بسته بندی این محصول آن را با یک لایه پلاستیک می پوشانند که تا زمان نصب از شوفاژ محافظت می کند.

این برند محصولات خود از جمله رادیاتورهای آلومینیومی و پنلی را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد که موجب استقبال خریداران شده و می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا