اقتصادی

آغاز فروش فوری خودرو لاماری طرح مادران و خودرو فرسوده+ قیمت

فروش خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو انجام می شود.

به گزارش روند بازار، فروش خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو انجام می شود.

به استحضار عموم متقاضیان و نمایندگی های مجاز می‌رساند؛ پیرو اعلام پیش ثبت نام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و همچنین براساس مجوز شماره ۱۵۸۱۸۳۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ، این شرکت در نظر دارد نسبت به عرضه خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو (زیر نظر دستگاه های نظارتی) با شرایط زیر اقدام نماید.

متقاضیان می توانند از دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش اقدام نمایند.

جزئیات فروش:

پیش ثبت نام خودروی لاماری ایما

منبع
سایت طلا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا