اقتصادی

آمادگی شرکتهای روسی برای همکاری با شرکت های ایرانی

شرکتهای روسی ضمن حضور در بازار ایران، آمادگی برای همکاری با شرکت های ایرانی برای تامین نیازهای بازار روسیه اعلام کرده اند.

روند بازار – این شرکت ها از مدتی پیش وارد بازار ایران شده اند و درصددند با همکاری شرکت های ایرانی هم نیازهای بازار روسیه را تامین و هم توانایی ها، امکانات و تولیدات خود را در بازار ایران عرضه کنند.

با توجه به محدودیتهای کشور روسیه در دستیابی به بازارهای بین المللی و از دست رفتن شرکای همیشگی که عمده نیازهای این کشور را تامین می کردند، فرصتی برای حضور شرکتهای ایرانی را فراهم آمده است.

روسیه به عنوان وسیع‌ترین کشور دنیا با جمعیتی ۱۴۶ میلیونی، با تولید ناخالص داخلی ۲۲۴۰ میلیارد دلار،بسیاری از نیازهای خود را از خارج تامین می کند.

از جمله محصولاتی که این کشور به واردات آنها متکی است می توان به انواع محصولات کشاورزی نظیر میوه و مرکبات،سبزی، خشکبار و همچنین انواع رب گوجه فرنگی و محصولات کنسروی ، محصولات و مواد پلیمری،قطعات خودرو و محصولات شیمیایی اشاره کرد

در غیاب شرکتهای اروپایی، اکنون روسیه به دنبل شرکای مطمئنی است که بتواند کالاها و مواد اولیه مورد نیاز خود را از آنها تامین کند.

کشور ایران به واسطه نزدیکی به این کشور و داشتن مرزهای آبی و امکانات بالقوه اکنون می توان به عنوان بهترین گزینه برای تامین محصولات مورد نیاز روسیه باشد. گو اینکه تلاش دولت و شرکتهای بخش خصوصی این کشور در طی یکسال اخیر در ایجاد ارتباط با بازار ایران بر کسی پوشیده نیست.

ارتباط با تجار و شرکتهای روس

در یکسال اخیر علاوه بر برگزاری همایشها و نمایشگاههای مختلف و سفر تجار روس به ایران، حضور شرکتهای روس در پلتفرم B2B ایکسب، یکی از مهمترین منابع ایجاد ارتباط آنها با بازار ایران بوده است.

ایکسب بعنوان تنها پلتفرم بین المللی B2B در ایران توانسته راه ورود شرکتهای روسی را به بازار ایران هموار کند و ارتباط بی‌واسطه بین تجار دو کشور را در بستر اینترنت فراهم آورد.

هم اکنون بیش از ۸۰ شرکت روسی عضو ایکسب شده اند. برخی از شرکتهای عضو طلایی ایکسب در این صفحه معرفی شده اند.شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هریک از این شرکتها ضمن آشنایی با فعالیت آنها، بیواسطه با این شرکتها در ارتباط باشید.

از جمله محصولاتی که کشور روسیه به واردات آنها متکی است می توان به انواع محصولات کشاورزی نظیر میوه و مرکبات،سبزی، خشکبار و همچنین انواع رب گوجه فرنگی و محصولات کنسروی ، محصولات و مواد پلیمری،قطعات خودرو و محصولات شیمیایی اشاره کرد

ورود به بازار روسیه

ایکسب در همکاری با شریک تجاری خود در روسیه (شرکت weconn) علاوه بر ارزیابی شرکتهای روسی علاقمند به حضور در بازار ایران، خدمات بازاریابی و فروش کالای شرکتهای ایرانی را در کشور روسیه ارائه می دهد.

کسب و کارهای ایرانی علاقمند به بازار روسیه می توانند با استفاده از این خدمات، وارد بازار روسیه شده و کالاهای خود را در این کشور به فروش رسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر مراجعه کنید

اطلاعات بیشتر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا