اقتصادی

اتصال ۸۹ درصد مجوزهای کشور به درگاه ملی مجوزها

بر اساس اعلام مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار تا ۴ بهمن، از ۴ هزار و ۴۰۸ مجوز صنفی و دستگاهی، ۳ هزار و ۹۳۵ مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری فارس، براساس اعلام مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار، در روزهای آینده با برخط شدن همه استعلام‌های لازم برای صدور پروانه‌های صنفی، این مجوزها غیرحضوری و کاملا بدون کاغذ صادر خواهند شد.

بر این اساس تا ۴ بهمن ماه از ۴ هزار و ۴۰۸ مجوز صنفی و دستگاهی، ۳ هزار و ۹۳۵ مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل شده است.

بر این اساس ۵ دستگاه قوه قضائیه (۲۳ مجوز)، وزارت کشور (۶ مجوز)، سازمان اداری و استخدامی (۳ مجوز)، جامعه حسابداران رسمی (۱ مجوز) و سازمان نظام روانشناسی (۱ مجوز) شرایط صدور مجوزهایشان مصوب شده ولی هیچکدام از این مجوزها به درگاه ملی متصل نشده است.

سازمان برنامه و بودجه، سازمان نظام مهندسی ساختمان، فدراسیون‌های ورزشی و کانون وکلای دادگستری هم ۴ مرجع صدور مجوز هستند که هنوز شرایط صدور مجوزهایشان را به هیات مقررات‌زدایی اعلام نکرده‌اند.

به نقل از: شادا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا