بورس

ارزش سهام عدالت امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۱

آخرین قیمت سهام عدالت ۴۹۰ و ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۱ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.


به گزارش روند بازار به نقل از نبض بازار، شاخص کل در جریان معاملات روز یکشنبه ۲۹ آبان ، عقبگرد روز شنبه خود را جبران کرد و با افزایش بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ واحدی دوباره وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی شد.

نگاهی به نماد‌های اثرگذار نشان می‌دهد که عملاً بازار روز یکشنبه، برعکس روز شنبه بود و فلزی‌ها و پالایشی‌ها نقش مهمی در افزایش شاخص کل داشتند. اما بازار امروز یک تفاوت با روز گذشته داشت. همانگونه که از معاملات پایانی دیروز مشخص بود، در معاملات امروز اقبال به گروه خودرویی افزایش یافت و ایران خودرو و سایپا صف خرید شدند. این موضوع را می‌توان در عرضه فردا پژو ۲۰۷ در بورس کالا جستجو کرد؛ موضوعی که گامی رو به جلو برای حذف قیمت گذاری دستوری صنعت خودرو تفسیر می‌شود.

شاخص هم وزن نیز با افزایش حدود ۵ هزار واحدی همراه شد و دوباره وارد کانال ۴۰۰ هزار واحدی شد.

امروز ارزش معاملات خرد حدود ۳ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بود تا همانند شنبه بالای سه هزار میلیارد تومان باقی بماند. البته یک تفاوت نسبت به روز گذشته داشت؛ دیروز ۷۰۰ میلیارد تومان خروج پول حقیقی را در بازار شاهد بودیم، ولی امروز، ورود ۸۵ میلیارد تومان پول حقیقی ثبت شد.

خودرویی‌ها امروز بیش‌ترین اقبال را از سوی حقیقی‌ها تجربه کردند؛ خودرو با ۵۱، خساپا با ۴۹ و خگستر با۴۰ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کردند. در نقطه مقابل، بپاس با ۷۰، شپنا با ۳۰ و فملی با ۱۷ میلیارد تومان نیز بیش‌ترین خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۸ میلیون ۱۴۴ هزار و ۵۳۶ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۲۹ آبان ۱۴۰۱

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۹ آبان ۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۲۶ تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نام شرکت سهامیقیمت پایانی هر سهم(تومان)تعداد سهم هر سهامدار 
فارس  ۷۰۳۲۲۹۲
شگویا۹۵۶۴۷
شاوان ۱۹۹۰۴
دانا۲۳۸۱۶
بنیرو  ۲۵۹۳
رمپنا ۱۴۱۳۱۳۷
اخابر۵۷۵۲۳۹
کگل ۷۸۱۱۰۴
حکشتی‌ ۲۳۲۰۷۸
فولاد۴۹۸۲۵۲۰
فولاژ ۷۶۸۷۳
فخوز۲۲۷۲۹۶
ساراب۱۹۶۵۳
ورنا۵۱۴۳
حپترو۳۰۶۸۱
کچاد۱۰۰۹۱۸۱
وپست ۴۱۷۱۶
مارون ۱۷۸۵۵۴۷
شپنا  ۷۰۹۱۰۰۸
شتران ۳۶۵۲۰۹۰
شبندر ۹۰۵۹۱۲
بسویچ۳۳۵۹
وبملت۲۷۴۲۹۹
وبصادر ۱۴۰۱۴۰۰
خودرو۲۲۸۴۷
وتجارت  ۱۴۰۱۷۸۸
 فایرا۱۶۹۹۳۱
شراز ۱۲۰۲۴
جم۳۲۵۲۴۱
فملی۵۹۹۱۴۷۳
سدشت۲۳۸۷۸
بفجر۱۷۳۰۳۸
وتوصا۷۳۷۱۲
شبریز۱۶۵۲۱۵
خساپا۱۹۰۳۹
لکما۶۷۲۲
بترانس۱۷۹۳

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا