اقتصادی

تخصیص ارز اربعین به زودی اطلاع رسانی خواهد شد

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: باتوجه به سفر زائران در اربعین، طی روز‌های آینده مکانیزم‌های اجرایی از طریق این مرکز اطلاع رسانی خواهد شد.


به گزارش روند بازار، بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کم و کیف اجرایی، نحوه تخصیص ارز اربعین به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بالسینی گفت: قطعا از طریق شبکه گسترده بانکی این مسئله (تخصص ارز اربعین) با سرعت و گستردگی در دستور کار قرار دارد و باتوجه به اینکه سفر اربعین در پیش است، طی روز‌های آینده مکانیزم‌های اجرایی اعم از چه مدارکی مورد نیاز است و چه اطلاعاتی باید ثبت شود از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این اعلام کرده بود، بانک مرکزی برای خدمت‌رسانی به زائران، تخصیص ارز اربعین را در دستور کار قرار داده است و کارگروه ویژه‌ای برای بررسی نحوه تخصیص ارز اربعین و آماده‌سازی سازکار‌های لازم تشکیل شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا