اقتصادی

بیست و چهارمین نمایشگاه کیف و کفش تبریز افتتاح شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش ماشین آلات، صنایع وابسته و محصولات پوست و چرم تبریز امروز ۲۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز افتتاح شد.

به گزارش روند بازار، محل نمایشگاه های بین المللی تبریز از امروز ۲۲ تیرماه لغایت ۲۵ تیرماه و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش ماشین آلات، صنایع وابسته و محصولات پوست و چرم تبریز خواهد بود.

این نمایشگاه با حضور قدرتمند شرکت‌های فعال در صنعت کفش و چرم تبریز و استان‌های مختلف کشور و نیز با حضور نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و امارات در تبریز برگزار شد.
همچنین هیأت هایی از ترکیه، ایتالیا، آذربایجان، امارات، عراق و افغانستان جهت بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش و صنعت چرم به تبریز دعوت شده اند.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش ماشین آلات، صنایع وابسته و محصولات پوست و چرم تبریز با حضور ۳۰۰ غرفه دار در ۱۶ هزار مترمربع فضا در این نمایشگاه حضور دارند و پیش بینی می شود با استقبال خوب صنعتگران حوزه چرم و کفش مواجه شود.

خبرنگار: رحیم مجیدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا