اجتماعی

افزایش ۲ میلیونی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مجتبی احمدلو با اشاره به عملکرد کمیته امداد درخصوص بیمه اجتماعی مددجویان تحت پوشش اظهار کرد: یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات به ویژه در دوران سالمندی، بیمه‌های اجتماعی است که سهم بیمه‌ای آن توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.


به گزارش روند بازار به نقل از اندیشه معاصر، مجتبی احمدلو با اشاره به عملکرد کمیته امداد درخصوص بیمه اجتماعی مددجویان تحت پوشش اظهار کرد: یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات به ویژه در دوران سالمندی، بیمه‌های اجتماعی است که سهم بیمه‌ای آن توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۰، بیمه‌پردازی اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار با ضریب ۱۸ درصد آغاز شد، گفت: طی این موضوع، قرار شد دولت از محل یارانه‌ها ۱۰ درصد بیمه‌پردازی و دستگاه‌ها ۸ درصد بیمه‌پردازی را به مدت ۱۰ سال پرداخت کنند اما پس از آن، به دلیل اینکه دولت اعتباری برای این موضوع در نظر نگرفته بود کمیته امداد مددجویان را برای پوشش بیمه‌ای ضریب ۱۴ درصد و اولویت ۴۵ تا ۵۰ سال با استفاده از اعتبارات خود بیمه کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا