اقتصادی

بازدید از کارخانه چرم مشهد و شهرک چرمشهر

ارتباط بیشتر صنعت با آموزش

معاونان و مدیران آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به همراه کارشناسان وزارتخانه از چرمشهر و کارخانه چرم مشهد در بخش رضویه بازدید کردند

روند بازار به نقل از سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی، با حضور یزدانی مدیرکل متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش، رضایی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، شرافتی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه، فنودی رئیس اداره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و کارشناسان وزارتخانه بازدید از چرمشهر و کارخانه چرم مشهد در بخش رضویه و ارتباط بیشتر صنعت با آموزش انجام شد 

در این بازدید یزدانی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت کارخانه چرم مشهد، به ایجاد بستری برای ارتباط حداکثری مدارس با صنعت تاکید کرد و  پیشنهاد ایجاد مرکز تربیت مدرس کشوری برای رشته های سراجی را در کارخانه ارائه داد.

در ادامه جلسه رضایی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه که بسیاری از کارکنان کارخانه فارغ التحصیل رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش بوده و این نشانه ی بسیار روشنی است که مسیر آموزش فنی در مسیر درستی قرار دارد افزود؛ مدارس ما برای ایجاد رشته و آموزش های مرتبط با سراجی آمادگی کامل دارند. 

گفتنی است در این جلسه شرافتی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه با اعلام ظرفیت های موجود خیاطی در منطقه، بستر خوبی را برای جذب نیروهای جدید در کارخانه اعلام کرده تا شعار” از بوم، برای بوم و در بوم” برای جوانان و ساکنان بخش رضویه بصورت کاربردی اجرایی شود و آمادگی خود را جهت راه اندازی رشته سراجی کفش و کیف در مدارس دخترانه و پسرانه با همکاری چرم مشهد اعلام نمود.

رشته سراجی کیف و سراجی کفش

طبق مصوبات این جلسه قرار شد تا هنرجویان فارغ التحصیل به سرعت استخدام کارخانه شده و دو رشته سراجی کیف و سراجی کفش در منطقه به کمک کارخانه چرم مشهد راه اندازی شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا