کسب و کار

آکادمی پارس مجهزترین آموزشگاه خیاطی کرج

دوخت و دوز از قدیمی‌ترین هنرهاییه که بشر از روی نیاز باهاش آشنا شد، انسان‌های اولیه حتی قبل از خواندن و نوشتن خیاطی رو یاد گرفتند و تا قبل اون برای محافظت‌ خودشون از آفتاب داغ، سوز و سرما و آزار حشرات از پوست حیوانات استفاده می‌کردند اما وقتی یاد گرفتند که چطور از استخوان حیوانات سوزن بسازند و از علف‌های بلند بجای نخ استفاده کنند تونستند لباس تهیه کنند، بعد از مدتی یاد گرفتند تا این پوست ها رو دباغی کنند تا از حالت خشک قبلی در بیاد و نرم بشه و امکان دوخت لباس های مناسب ‌تری رو براشون فراهم کرد، بعد به فکر رنگ کردن لباس هاشون افتادند و از خاک، گیاهان و حشرات برای تهیه رنگ های مختلف برای رنگ کردن لباس ها استفاده کردند. در گذر زمان بافت لباس ‌ها ظریف ‌تر، طرح ها زیباتر و سوزن ‌ها نوک تیزتر شدند، ناگفته نمونه که لباس برای ما امروزه کاربرد های قبلی رو نداره، ما با لباس ها می خواهیم ظاهری زیباتر و جذاب‌تر داشته باشیم، سال های زیادی فقط ثروتمندان می‌تونستند از لباس های دست ‌دوز که با مهارت دوخته شده بودند استفاده می کردند اما امروزه با چرخ‌ های خیاطی و الگوهایی که در مجلات و اینترنت زیاد پیدا می شن میشه خیلی راحت یه لباس زیبا با قیمت مناسب تهیه کرد اما بهترین راه یادگیری خیاطی بصورت حرفه ای رفتن به آموزشگاه خیاطی هستش تا با متد خاص و بروز و اصولی خیاطی رو یاد بگیرید. روی لینک آموزش خیاطی کیلیک کنید تا با یکی از بهترین آموزشگاه های در حال حاضر خیاطی آشنا بشید.

یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها تو کرج و تهران و سراسر ایران آکادمی پارس مجهزترین آموزشگاه خیاطی کرج هستش که سالانه تعداد زیادی خانم و آقا برای یادگیری انواع دوره های خیاطی و طراحی لباس به اونجا مراجعه می کنن، آکادمی هنر پارس دارای ویژگی و خصوصیات زیادی هستش که باعث میشه اون رو بعنوان آموزشگاه خیاطی برای یادگیری انتخاب کنید که در ادامه براتون شرح می دیم:

*شما بدون گذروندن هیچ پیش نیازی و با هر میزان دانش از خیاطی و فقط داشتن علاقه می تونید با گذروندن دوره ها به یه خیاط ماهر و کاربلد تبدیل بشید.

*مدت زمان یادگیری سرفصل های آموزشی نامحدوده یعنی اینکه یه هنرجو می تونه تا وقتی که روی یه درس مسلط نشده از مدرس بخواد که اون رو بارها براش تکرار کنه تا بالاخره یاد بگیره و این یعنی تضمین آموزش از طرف آکادمی هنر پارس.

*کلاس های آموزش خیاطی بصورت خصوصی با تعداد افراد سر هر کلاس ۱ الی ۳ نفر هستش و به همین خاطر کیفیت آموزش و یادگیری برای هنرجو چند برابر میشه.

*آکادمی هنر پارس با فضای کارگاهی بزرگی که با بهترین چرخ های خیاطی صنعتی بروز و سردوز و اتو بخار به تعداد بالا تجهیز شده، این امکان رو به هنرجو میده تا سر کلاس و نیاز به دوخت و دوز بتونه پشت یک چرخ خیاطی بدون مزاحم و با سرکشی مدرس بشینه و کار کنه، این در حالیه که با کمی سرچ متوجه می شید که آموزشگاه های دیگه کلاس های ۱۰ الی ۱۵ نفره تشکیل می دن که تو اون هنرجوها متوجه درس نمی شن و راندمان آموزش بسیار پایینه و مدرس هم نمی تونه به همه هنرجوها، سوالات و مشکلاتشون برسه، ضمن اینکه معمولا فضایی کوچیک و تک اطاقه با یه چرخ خیاطی دارن که مسلما هنرجوها همه امکان استفاده از اون رو پیدا نمی کنن و نکته بعدی اینکه هنرجوها باید هرجلسه چرخ خیاطی خودشون رو برای آموزش به محل آموزش ببرند.

*یکی از ویژگی های آکادمی هنر پارس مدرک بین المللی دوزبانه ترجمه شده زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و آکادمی هستش که انتهای هر دوره به هنرجو اعطا میشه که می تونن باهاش برای راه اندازی کسب و کار وام بگیرن، برای داشتن کارگاه خیاطی و مزون مجوز بگیرن یا تو کارخونه های بزرگ پوشاک و مزون ها و کارگاه های خیاطی استخدام بشن یا حتی اگر مسلط به متد مولر هستن و تواناییش رو داشته باشن می تونن مدرس باشن و همچنین یه امتیاز مهارتی برای پرونده مهاجرتیشون بدست بیارن.

*آکادمی هنر پارس تمامی هفت روز هفته بازه و کلاس ها توش جریان دارن و متقاضیان می تونن با توجه به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی شون یکی از کلاس ها با تنوع بالا رو برای یادگیری انتخاب کنن.

یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها تو کرج و تهران و سراسر ایران آکادمی پارس مجهزترین آموزشگاه خیاطی کرج است

*حتی برای کسانی که کلا نمی تونن تو هفته برای حضور تو کلاس ها شرکت کنن، کلاس های فشرده آخر هفته در نظر گرفته شده.

*آکادمی هنر پارس با تضمین آموزشی که داره و از خودش مطمئنه، پس دادن بی قید و شرط شهریه رو در صورت عدم رضایت هنرآموز از آموزش و تدریس و … رو هم بهش می ده.

*تدریس سرفصل های آموزشی زیر نظر بهترین و مجرب ترین مدرسین با علم تئوری و عملی کامل انجام میشه و از بابت آموزش خیالتون راحت باشه.

*بازار کار تضمینی بدین شکل که بعد از اتمام دوره و تمایل هنرجو برای کارآموزی و استخدام به کارخونه های تولید پوشاک صنعتی، مزون ها و کارگاه های خیاطی از طرف آکادمی هنر پارس معرفی میشن.

*مشاوره تخصصی بیزینس ۰ تا ۱۰۰ رایگان برای هنرجوهایی که قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خودشونو دارن.

*یه کارت هوشمند ۵ ساله پشتیبانی گارانتی با خدمات رایگان و نامحدود که بطور خلاصه شامل شرکت تو بازدیدهای یک روزه از کارخونه ها، حضور تو ورکشاپ ها، مشاوره رایگان راه اندازی کسب و کار، استفاده از کلاسای رفع اشکال، استفاده از تجهیزات کارگاه دوخت و استفاده از تجهیزات و … میشه.

*برای افرادی که امکان پرداخت یکجای هزینه کلاس رو ندارن شرایط امکان قسط بندی رو هم در نظر می گیرن و خیلی مزایای دیگه.

این آموزشگاه خیاطی علاوه بر کلاس های خیاطی مقدماتی و تخصصی، کلاس های خصوصی طراحی لباس هم داره که پیشنهاد میشه در کنار آموزش خیاطی حتما تو دوره آموزشی طراحی لباس هم شرکت کنید چون برای به خیاط واجبه که بتونه طرح های لباسی که تو ذهنشه و یا مشتری مدنظر داره روی کاغذ بیاره تا بتونه بیشتر روی جزئیات اون قبل از برش و دوخت کار کنه و بتونه توانایی هاشو به رخ بکشه و نیازبه کسی که طراح لباسه پیدا نکنه؛ با اطلاعاتی که ازین آموزشگاه بدست آوردید بهتره بدونید که می تونید فارغ از جنسیت و سن و سال تو کلاسا با بهترین کیفیت  با تدریس اساتید مجرب فارغ التحصیل بهترین دانشگاه ها شرکت کنید و در نهایت یه خیاط ماهر با کلی دانش تئوری علمی و عملی بشید که توانایی این رو داره برای خودش و دیگرون هر لباسی که دوست داره بدوزه.

آکادمی پارس آموزشگاه خیاطی در کرج علاوه بر کلاس های خیاطی مقدماتی و تخصصی، کلاس های خصوصی طراحی لباس هم دارد

ضمن اینکه بعد از دوره مقدماتی می تونید تو دوره تخصصی ای که بهش علاقه دارید هم شرکت کنید مثل دوره لباس عروس، لباس شب و مجلسی، لباس کودک و نوجوان، لباس های تریکو، انواع شلوار زنونه، دوره پیراهن و شلوار مردونه و … شرکت کنید و بابت هر دوره ای که می گذرونید هم سرتیفیکیت مخصوص به خودش رو دریافت کنید و هر روز بر تخصص و مهارت خودتون با تمرین و ممارست اضافه کنید، شاید هم تونستید یه برند با اسم خودتون ثبت کنید و همه جا حرف از مزون و کارای خاص شما باشه. برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی آکادمی پارس مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا