ورزش

ساعت بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱ و ۳۰ به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

به گزارش روند بازار، پرسپولیس و الهلال امشب ۲۴ مهر از ساعت ۲۱ و ۳۰ در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله، ابتدا در گروه E با برتری برابر گوای هند، الوحده امارات و الریان قطر با صدرنشینی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در ادامه در یک بازی نفس‌گیر توانست با گل دقایق پایانی مهدی ترابی میزبانش، استقلال تاجیکستان را شکست دهد و به یک چهارم‌نهایی صعود کند.

پرسپولیس اما در شرایطی به مصاف الهلال می‌رود که به خاطر شروع نشدن لیگ ایران، بدون انجام بازی رسمی خود را برای این بازی حساس آماده کرده است. البته با خواست کادر فنی پرسپولیس، این تیم سه دیدار تدارکاتی انجام داد. شاگردان گل‌محمدی ابتدا برابر پیکان به تساوی یک بر یک رسیدند و درادامه ۳ بر صفر شهرداری آستارا را شکست دادند و در آخرین بازی تدارکاتی خود سپاهان را ۳ بر یک مغلوب کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر الهلال، رضا دهقانی و مهدی مهدی‌خانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

منبع: ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا