کسب و کار

با این قالب های سیلیکونی رزینی به بالاترین درامد برسید

چکیده : شاید شما هم مانند بسیاری از کسانی در حوزه رزین فعالیت می کنند دارای ذوق هنری و علاقمند به ساخت قطعات رزینی باشید…

شاید شما هم مانند بسیاری از کسانی در حوزه رزین فعالیت می کنند دارای ذوق هنری و علاقمند به ساخت قطعات رزینی باشید. و از طرفی برخی از افراد در کنار علاقه، می خواهند از اینحرفه درآمد زایی کنند و به کسب سود برسند. چرا که هنر رزین اپوکسی نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد و همه افراد می‌توانند به‌ راحتی در خانه و بدون نیاز به کارگاه ، امکانات خاص و پرداخت اجاره کسب‌ و کار خانگی خود را راه‌ اندازی کنند.

رزین اپوکسی سال‌هاست وارد کشور ایران شده و زمینه‌های مختلف و کاربردهای فراوانی ایجاد نموده است و همچنین چندین سالی هست که در عرصه هنر محبوبیت خاصی بین افراد، علی الخصوص خانم‌ها پیدا کرده است. حال در این مقاله مرقون به صرفه ترین قالب های سیلیکونی که می توانید با استفاده از آنها انواع گیفت، زیورآلات، بدلیجات و … را بسازید، معرفی خواهیم کرد؛ که با به بکار گیری آنها می توانید در زمان کوتاه و بدون نیاز به امکانات خاصی به درآمد برسید. اما برای داشتن این قالب های با کیفیت باید به بهترین عرضه کننده قالب های سیلیکونی راجعه کنید، پس با در این مقاله همراه باشید تا بتوانید به راحتی قالب های پول ساز را از  مراکز معتبر فروش قالب های سیلیکونی تهیه کنید.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • آشنایی با قالب سیلیکونی
  • ویژگی های قالب رزینی
  • کاربرد قالب های سیلیکونی
  • معرفی پول ساز ترین قالب های سیلیکونی

آشنایی با قالب سیلیکونی

برای استفاده از هنر رزین کاری همانند هر کار دیگر نیازمند یک چهار چوب کلی می باشید. چرا که بدون داشتن چهار چوب اصولی و یا یک قالب مناسب نمی توانید خروجی مناسبی از رزین خود داشته باشید. در اینجاست که قالب های سیلیکونی به کمک شما می آید. بسیاری از افراد به دنبال ساخت قطعات رزینی به صورت اشکال مختلف هستند؛ که با استفاده از آنها بتوانند ظروف دکوی، ظروف پذیرایی، زیورآلات و … را به زیبایی و با کیفیت بسازند. این قالب های سیلیکونی دارای تنوع زیادی می باشند که همه این اشکال را پوشش می دهند. این قالب ها با ویژگی های همچون انعطاف پذیری، نچسب بودن، چند بار مصرف، با کیفیت و … مورد استفاده در ساخت انواع قطعات رزینی قرار می گیرد.

ویژگی های قالب‌ رزینی

در زیبا ترین طرح ها و مواد اولیه مرغوب،قالب های رزینی انعطاف پذیر، نچسب و دارای ویژگی های خاصی است که موجب تمایز و سهولت کار نسبت به قالب های دیگر شده است.تحمل دما، استفاده مکرر، جدا سازی آسان، ساخت با کیفیت ترین بدلیجات های رزینی با قالب های زیورآلات رزینی به دلیل سطح داخلی براق و شفاف این قالب ها، از ویژگی های مهم قالب‌ سیلیکونی به شمار می‌آید.

دوام و ماندگاری فوق العاده، شفافیت و براق بودن اجسام ساخته شده، مقاوم در برابر سرما و گرما و ساخت چندین نمونه مشابه از یک محصول رزینی از اصلی ترین ویژگی های قالب سلیکونی است.هر شخص طبق سلیقه و ذوق خویش بدون نیاز به صرف هزینه زیاد و با خرید یک قالب سیلیکونی ارزان و عدم نیاز به مهارت های خاص و فاقد از هرگونه خطر می‌تواند محصولات رزینی را با استفاده از قالب های سیلیکونی تولید کند و حتی به فروش برساند.

کاربرد های قالب‌ های سیلیکونی

از قالب های سیلیکونی می توان در ساخت انواع قطعات رزینی که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم، استفاده کرد:

  • ظروف و زیرلیوانی رزینی
  • زیورآلات رزینی
  • ساعت، قاب عکس و جاکلیدی رزینی
  • گل سر رزینی
  • گیفت های تولد و عروسی
  • آباژور،میز و تابلو های رزینی
  • زیر لیوانی
  • و…

معرفی پول ساز ترین قالب های سیلیکونی

در این قسمت از مقاله می خواهیم به کاربردی ترین قالب های سیلیکونی که می توانید به راحتی از آنها در موارد مختلف، استفاده کنید، اشاره داشته باشیم:

قالب سیلیکونی مربعی

قالب سیلیکونی مربعی یا همان قالب سیلیکون مربع دارای انواع گوناگون می باشد.این قالب ها کاربرد های فراوانی دارند و مناسب ساخت انواع دکوری ها، ظروف آشپزخانه و… می باشند. قالب سیلیکونی مربع به دلیل سادگی و ظرافتی که دارد مورد استفاده در ساخت انواع ظروف رزینی و ست دکوراسیون منزل به کار گرفته می شود؛ و به همین دلیل است که می توانید با این قالب ها درآمدزایی خوبی داشته باشید چرا که تقاضا در آن بسیار زیاد است. قصد داریم در ادامه به برخی از مدل های قالب سیلیکونی مربعی اشاره کنیم:

  • قالب سیلیکونی مربع گوشه گرد
  • قالب سیلیکونی مربع گوشه تیز
  • قالب سیلیکونی مربع دفرمه
  • قالب سیلیکونی آکواریومی مربع
  • قالب سیلیکونی ۵ تکه

قالب سیلیکونی زیر لیوانی

قالب سیلیکونی زیر لیوانی یکی از محبوب ترین قالب های سیلیکونی می باشد. این قالب ها به دلیل انعطاف پذیری، سایز های مختلف، طرح و اشکال متنوع و کیفیت بالایی که دارند مناسب ساخت انواع زیر لیوانی ها واقع شده اند.این قالب مناسب کسانی است که زیر لیوانی مطابق سلیقه خود را در بازار پیدا نمی کنند و می خواهند ایده و سلیقه های خود را در ساخت زیر لیوانی پیاده کنند؛ و یا دوست دارند به دوستان و اطرافیان، هنر دست خود را هدیه بدهند.

خوشبختانه فروشگاه هنری مانا، انواع مدل ها و طرح های مختلف قالب سیلیکونی زیر لیوانی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا بتوانند به راحتی زیر لیوانی مورد پسند خود را بسازند و آن ها را به فروش برسانند.قالب های سیلیکونی زیر لیوانی در طرح های گل، دفرمه، اشکال هندسی و … موجود می باشند.

قالب سیلیکونی گیفت عروسی

زیباترین بخش قالب های سیلیکونی مربوط به قالب سیلیکونی گیفت عروسی است. با توجه به هزینه های سرسام آور این روز ها، دادن گیفت و هدیه در مهمانی ها، جشن عروسی، تولد و… بسیار مشکل شده است.؛ و همه افراد به دنبال ارزان ترین با کیفیت ترین و البته ماندگار ترین هدایا هستند تا به دوستان و آشنایان خود تقدیم کنند. شما عزیزان با استفاده از قالب های سیلیکونی گیفت عروسی می توانید زیبا ترین و کابردی ترین گیفت ها را بسازید و به فروش برسانید. این قالب ها از زیبایی خاص و طرح های متنوعی برخوردار است.شاید برایتان جالب باشد که چرا این قالب ها به نام قالب سیلیکونی گیفت عروسی شاخته می شوند!!! دلیل نام گذاری این قالب ها این است که امروزه بسیاری از افراد در جشن های عروسی، جشن های تولد، جشن های فارق التحصیلی، مهمونی ها و … خود به عنوان یادگاری، هدیه های کوچک یا همان گیفت به دوستان و اطرافیان خود می دهند.

در جشن های عروسی این گیفت ها بسیار کاربردی ترند. حال قالب سیلیکونی گیفت عروسی کار را برای این مجالس راحت تر کرده است زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم زیبا تر و شکیل تر طبق سلیقه افراد با استفاده از گل های خشک، اکلیل و… ساخته میشود.

قالب سیلیکونی چهره

قالب سیلیکونی چهره همانند قالب های معرفی شده دیگر جزو پول ساز ترین قالب های سیلیکونی شناخته می شود.این قالب زیبا در ساخت وسایل دکوری در آرایشگاه ها و یا ساخت وسایل تزئینی شخصی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. قالب سیلیکونی چهره به دلیل انعطاف پذیری بالا و زیبایی خیره کننده اش مورد استفاده دانش آموزان و دانجشویان به عنوان جا کلیدی، جا سویچی، اجسام دکوری برای کیف و کوله پشتی و… قرار می گیرد.پس درآمد زایی از طریق این قالب بسیار بالا است.

قالب سیلیکونی دومینو

تا به این جای مقاله در مورد قالب هایی صحبت کردیم که فقط به عنوان وسایل دکوری، آشپزخانه ای و … مورد استفاده قرار می گرفتند. حال می خواهیم یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین قالب های سیلیکونی به نام قالب سیلیکونی دومینو را معرفی کنیم. این قالب هم به عنوان وسایل دکوری و هم به عنوان ساخت وسایل بازی مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای افراد زیادی پیش آمده باشد که طرح های دومینو های بازار مورد پسندشان واقع نشده باشد؛ اینجاست که قالب های سیلیکونی دومینو به کمک می آیند! با استفاده از قالب سیلیکونی دومینو می توانید انواع دومینو ها را مطابق با نیاز های بازار بسازید و با طرح ها و رنگ بندی های مختلف آن ها را به فروش برسانید.

با این قالب های سیلیکونی رزینی به بالاترین درامد برسید

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم قالب های سیلیکونی کاربردی که با استفاده از آنها می توان قطعات رزینی متعددی را ساخت، معرفی کنیم؛ تا بتوانید با بکار گیری آنها به درآمد برسید.از جمله مزیت هایی که قالب سیلیکونی در اختیار شما قرار میدهد، چندبار مصرف بودن آن است یعنی شما با یک قالب سیلیکونی، می توانید بارها اشکال مورد علاقه خود را، با همان کیفیت اولیه بسازید.

اگر علاقمند به هنر رزین اپوکسی هستید و می خواهید ارزان ترین و با کیفیت ترین قالب هایی که اشکال محبوبی را تولید می کنند، تهیه کنید؛ ما به شما فروشگاه هنری مانا که عرضه کننده انواع قالب های سیلیکونی متنوع و زیبا می باشد را معرفی می کنیم. با استفاده از این قالب های کاربردی می توانید با خلاقیت خود به تولید محصولات جذاب و لوکس بپردازید که در نتیجه توجه خریداران زیادی را به هنر خود جلب نموده و محصولات خود را به فروش می رسانید.

وبسایت : manamold.com

پست الکترونیک: info@manamold.com

تماس :  ۰۹۰۲۱۸۲۱۲۸۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا