کسب و کار

معرفی پاکت های آنتی استاتیک باکس پوچ

چکیده : کیسه ضد الکتریسیته ساکن کیسه ای است که برای نگهداری قطعات الکترونیکی استفاده می شود که در معرض آسیب ناشی از تخلیه الکترواستاتیک هستند…

کیسه ضد الکتریسیته ساکن کیسه ای است که برای نگهداری قطعات الکترونیکی استفاده می شود که در معرض آسیب ناشی از تخلیه الکترواستاتیک هستند. این کیسه ها معمولا پلی اتیلن ترفتالات پلاستیکی هستند و رنگ مشخصی دارند. نوع پلی اتیلن نیز ممکن است به شکل فوم یا پوشش حباب دار، به صورت ورق یا کیسه باشد.کیسه های ضد الکتریسیته ساکن از تجمع بار تریبوالکتریک جلوگیری می کنند اما از اجزای داخل کیسه در برابر تخلیه الکترواستاتیک محافظت نمی کنند . کیسه های ضد الکتریسیته ساکن، جابجایی ایمن اجزا را فقط در EPA (مناطق حفاظت شده ESD) حفظ می کنند.کیسه‌های محافظ استاتیک، جلوه قفس فارادی را برای وسایل الکترونیکی داخل خود شبیه‌سازی می‌کنند و به طور کامل از آنها در برابر تخلیه مستقیم الکترواستاتیک محافظت می‌کنند و الکتریسیته ساکن ایجاد می‌کنند. کیسه های محافظ استاتیک برای وسایل الکترونیکی حساسی استفاده می شود که ممکن است در اثر تخلیه الکترواستاتیک آسیب ببینند .شما باید از کیسه های ضد الکتریسیته ساکن ساخته شده از پلی فیلم های صورتی و شفاف استفاده کنید. این کیسه های آنتی استاتیک ضد بخار، ضد آب، ضد تشعشع و ضد چربی هستند. به دلیل اینکه از مواد شفاف ساخته شده است، می توانید به راحتی آنچه را که در داخل این کیسه ها ذخیره می شود، مشاهده کنید.کیسه های ضد الکتریسیته ساکن یا حداقل فویل آلومینیومی پیچیده شده در اطراف سرنخ ها برای برخی از اجزای فعال ، به ویژه آی سی های منطقی MOS، قطعات RF و سایر اجزای حساس مانند ADC ضروری است. اجزای غیرفعال مانند مقاومت ها یا خازن ها را می توان در هر مکانی ذخیره کرد. کیسه های ضد الکتریسیته ساکن، همانطور که از نام آن پیداست، از پلی اتیلن استاندارد با پوشش یا لایه اتلاف کننده ساکن روی پلاستیک ساخته شده اند. … کیسه های آنتی استاتیک رسانا با لایه ای از فلز رسانا، اغلب آلومینیومی، و یک لایه دی الکتریک از پلاستیک پوشیده شده در یک پوشش اتلاف کننده ساکن تولید می شوند.

از این مدل کیسه ها برای نگهداری قطعات کامپیوتر مانند رم، مادر بوردو مارت گرافیک ، قطعات موبایل ، قطعات الکترونیکی ، هارد ، باطری  ، کلیه قطعات حساس به الکتریسیته ساکن و پودر هایی که باید دور از الکتریسیته ساکن نگهداری شوند استفاده کرد. این نوع کیسه ها را میتونید در تمامی سایز های استاندارد بصورت خرده یا عمده از فروشگاه باکس پوچ خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه پاکت ها و همچنین خدمات فروشگاه باکس پوچ با در این مقاله همراه باشید.

محصولات باکس پوچ

محصولات باکس پوچ به صورت عمومی شامل موارد زیر می باشد:

پاکت های باکس پوچ رنگی

باکس پوچ کرافت

باکس پوچ شفاف

باکس پوچ پنجره دار

پاکت های بغل کاست رنگی

پاکت های بغل کاست کرافت

پاکت های فویل ایستاده رنگی

متالایز ایستاده رنگی

پاکت های یک رو متالایز طلایی

پاکت های یک رو متالایز نقره ای

پاکت های کرافت پنجره دار کف کاست

پاکت های گلاسه کف کاست

پاکت های رنگی

پنجره عمودی

پاکت های دستساز کرافت

پاکت های مخصوص بسته بندی ذغال

پاکت های مخصوص بسته بندی دارویی

پاکت های مراسم های خاص

پاکت های ترحیمی

نایلون های فروشگاهی

سوپاپ یکطرفه قهوه

نصب سوپاپ

پاکت های

سوپاپ دار

پاکت ها ی عمومی بسته بندی قهوه

پاکت های عمومی بسته بندی چای

پاکت های عمومی بسته خشکبار

پاکت های آنتی استاتیک

لفاف های بسته بندی

 

تولید پاکت های اختصاصی در باکس پوچ

محصولات باکس پوچ به صورت تولید اختصاصی شامل موارد زیر است :

پاکت های اختصاصی با سایز دلخواه شما بصورت باکس پوچ، ایستاده کف کاست، بغل کاست، سه طرف دوخت.

پاکت ها ی اختصاصی با چاپ برند شما به صورت تک رنگ تا ۸ رنگ.

پاکت های مصارف خاص دارویی یا بهداشتی با جنس فویل ، کاغذ مصنوعی ۲ و ۳ لایه.

پاکت های سوپاپ دار و شیر دار برای بسته بندی مایعات و محصولاتی که تولید گاز میکنند.

نایلون های بسته بندی لوازم یدکی بصورت رولی یا پاکت شده.

بسته بندی خشکبار بصورت پاکت یا سنتر سیل با جنس پلی اتیلن یا ترس بافون بصورت رولی یا پاکت شده.

چاپ دیجیتال پاکت های کرافت بغل کاست بصورت تمام رنگی در تعداد محدود .

چاپخانه باکس پوچ مجهز به دستگاه های چاپ پیشرفته شامل  فلکسو ، هلیو گراور برای چاپ صنعتی تا ۱۰ رنگ

و چاپ سیلک برای چاپ محصولات عمومی در تعداد پایین تا ۳ رنگ.

دپارتمان فروش مجموعه باکس پوچ با داشتن مشاوران با تجربه اماده شروع همکاری با همه مشاغل مربوط با هر حجم تولید صنعتی یا کارگاهی را دارد.

عرضه انواع پاکت ها در فروشگاه باکس پوچ

مجموعه باکس پوچ با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه بسته بندی محصولات غذایی و با دارا بودن تمام استاندارد های سازمان غذا و دارو برای بسته بندی مواد غذایی ، ارایشی بهداشتی و دارویی در بازار تهران اماده همکاری و ارایه خدمات به موسسات ، کارخانه ها ، کارگاه ها و مشاغل مرتبط میباشد.

این مجموعه با دارا بودن بخش های مختلف از جمله کارخانه تولید پاکت های بسته بندی، دپارتمان طراحی تخصصی و  چاپخانه مجهز و مدرن به همراه کارخانه پاکت سازی قادر به تولید انواع پاکت های بسته بندی متناسب با سلیقه شما میباشد .

بخش های مختلف مجموعه باکس پوچ از جمله مشاوران ما میتوانند بهترین پیشنهاد را برای بسته بندی محصول شما به نسبت نوع محصول و تیراژ کار به شما ارایه دهند.

محصول اختصاصی فروشگاه باکس پوچ، پاکت های آنتی استاتیک میباشد که این مجموعه تنها وارد کننده این نوع پک ها در ایران میباشد.

و تمامی سایز های استاندارد این نوع پک خاص را که برای محافظت از قطعات الکترونیکی در برابر الکتریسیته ساکن مصرف میشود را موجود دارد و امکان سفارش این نوع پک بصورت خام و یا چاپ خورده برای مشتریان مجموعه باکس پوچ فراهم است

باکس پوچ در ضمن وارد کننده انواع دستگاه های بسته بندی ، سیلینگ و وکیوم میباشد و انواع دستگاه های دوخت ، وکیوم ،بسته بندی و پرکن را میتونید از ما بخواهید .

خدمات چاپ دیجیتال این مجموعه شامل چاپ بر روی پک های کاغذی و همچنین چاپ انواع جسم سخت مانند قوطی های فلزی ، کریستالی و شیشه ای و همپنین فلزات و هدایای تبلیغاتی بصورت تک رنگ یا چاپ تمام رنگی را شامل میشود.

آدرس:

 دفتر مرکزی:  تهران، بازار ۱۵ خرداد، پله های نوروز خان، سرای ملاهادی، طبقه ۲، پلاک ۶ 

مغازه:  تهران، بازار ۱۵ خرداد، پله های نوروز خان، کوچه سلطان العلماء، پلاک ۴۴

تماس با فروشگاه:

۰۲۱-۵۵۵۸۳۴۵۴

۰۲۱-۵۵۶۱۶۹۳۳

مشاوره و پشتیبانی:

 ۰۹۱۲۳۳۸۳۲۸۵

وب سایت:  boxpouch.ir

پست الکترونیک:  info@boxpouch.ir

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا