کسب و کار

با دیدگاه مثبت چشم اندازی از ثروت را نظاره گر باشید

برای بزرگنمایی ثروت، باید طرز فکر خود را تغییر دهید تا احساس ضعف نکنید. یکی از راه های رسیدن به هدف خود داشتن چشم انداز است. در ابتدا باید نگرش خود را نسبت به پول تغییر دهید. ممکن است در حال حاضر نتوانید برخی از اقلامی را که می خواهید خریداری کنید اما به جای تمرکز بر کمبودهای فعلی مالی خود، از دستاوردهای خود قدردانی کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

گلابی خاردار

منظور از گلابی خاردار همان میوه ی کاکتوس یا انجیر کاکتوس می باشد که به شکل بیضی است و سطحی خاردار دارد.

بهتر است شما میوه کاکتوس هندی را با ایمنی تمام از گیاه آن جدا کنید زیرا گیاه آن دارای تیغهای بسیار زیادی است و می تواند آسیب زننده باشد و یا میوه این گیاه را بدون تیغ خریداری کنید.

کاکتوس انجیر هندی در بیابان رشد می کند و میوه این کاکتوس در جنوب غربی آمریکا و مکزیک به مقدار بسیار زیادی استفاده می شود.

میوه گلابی خاردار سرشار از منیزیم، فیبر، ویتامین سی و کلسیم است، رنگ میوه گلابی خاردار سبز، صورتی، بنفش، زرد، نارنجی و یا قرمز است و رنگ آن نیز بسیار زیبا است.

گلابی جنگلی

بیشتر میوه هایی که به بار می نشینند درون خود بخشی را دارند که باعث رشد آن شده است و گلابی جنگلی هم درون سینه ی خود هسته دارد که به کمک آن تبدیل به یک میوه شیرین و آبدار شده است.

درختان گلابی به قدری بزرگ و تنومند هستند که می توانند آب مورد نیاز خود را از طریقه ریشه های بلند خود دریافت نمایند.

به دلیل بزرگ شدن بیش از حد آن توصیه می شود تا اگر در مکان خوش آب و هوایی می کارید حتما فضای لازم را در اختیار آن قرار دهید.

ازدیاد جنگل موجب می شود تا شرایط زندگی برای ما راحت تر شود و هر چه به این موضوع بیشتر بپردازیم سود قضیه به خودمان بر می گردد.

گلابی جنگلی

گلابی خارجی

قابل ذکر است گلابی خارجی میوه ای بسیار خوشمزه و زنگوله ای شکل است که علاوه بر طعم شیرین و مطبوعش دارای خواص فراوانی است.

برخی از ویژگیهای آن شبیه به سیب درختی می باشد از جمله وجود فیبر فراوان در بافتهای آن و دیگر موارد که به آنها اشاره کوچکی می کنیم.

اگر دقت کرده باشید زمانی که این محصول را برش می زنید و مدت زمانی طول می کشد تا آن را بخورید، کم کم تغییر رنگ می دهد.

این واکنش بر اثر یک سری از تغییرات شیمیایی اتفاق می افتد که موجب کم شدن خاصیت گلابی خارجی نمی شود.

میوه ای که معرف حضور شماست به شیوه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و صنعت تولید غذا بسیار پرکاربرد می باشد.

گلابی خارجی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا