کسب و کار

میلیونر شدن من یک اتفاق جادویی بود

من برای رسیدن به ثروت از سه اصل اساسی درآمد بیشتر، خرج کمتر و سرمایه گذاری عاقلانه استفاده کردم و پیروی از این سه کلمه باعث شد بتوانم در مدت زمان کمی سرمایه بسیار بالایی را از تجارت میلگرد به دست بیاورم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع این محصول پردرآمد آشنا شوید.

میلگرد راد همدان ۱۴

مشخصات و ویژگی های میلگرد راد همدان ۱۴ از مباحث بسیار مهم و حائز اهمیتی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

میلگرد های مورد نظر از استحکام و مقاومت بی نظیری برخوردار اند و به هیچ وجه دچار شکستگی، ترک خوردگی و سایش نمی شوند.

طرح های این نوع میلگرد نیز بسیار متنوع و گوناگون است و این سبب شده تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد.

میلگرد مورد نظر در دو نوع آج دار و بدون آج تولید می شوند که معمولا از نوع آج دار آن برای بدنه ساختمان و از بدون آج برای دیوار ها استفاده می گردد.

میلگرد نام برده شده در ضخامت و اندازه های بی نظیری تولید می شود و دارای استانداردهای بین المللی هستند.

میلگرد بستر شیراز

میلگرد بستر شیراز معمولا ساخته شده از جنس استیل هستند و کاربرد آن ها مستحکم کردن یک بنا است.

این نوع میلگرد ها ۲ ردیفه مفتول تا طول ۳ متر هستند که در فاصله ۵.۵ تا ۱۱ سانتی متری هم قرار می گیرند و توسط مفتول های دیگر به یکدیگر متصل می شوند.

میلگرد های بستر به طور کلی ۲ نوع هستند: میلگرد های نردبانی و میلگرد های خرپایی که با توجه به نوع وصل شدن ۲ ردیف مفتول، نام گذاری می شوند.

در میلگرد های بستر نردبانی، نوع اتصال رابط ها با مفتول به صورت عمودی و در نوع خرپایی رابط ها به صورت هفت هشتی قرار گرفته اند.

میلگرد بستر شیراز

میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک

همچنین میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک دارای مدل و رنگ بندی های بسیار شیک می باشد که هر کس می تواند بسته به مکان ساختمانی خود اقدام به تهیه کردن آنها کند.

یکی از شاخصه های بارز میلگرد حرارتی می توان به تنوع سایز و اندازه های آنان اشاره کرد،

به نحوی که در سایز ۸ تا ۳۶ و وزن ۵ تا ۹۶ کیلویی طراحی و عرضه خواهند شد.

این نوع میلگردها در مقابل باد و باران، گرما و سرمای زیاد مقاومت از خود نشان می دهند و به هیچ عنوان نی رنگ آنها عوض نمی شود.

درجه کیفیت میلگرد ها بسیار بالا بوده و میزان جذب آب فوق العاده پایینی دارند. این نوع میلگرد به صورت درجه یک، درجه دو، درجه سه تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی و کاربردهای مخصوص به خود هستند.

میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا