کسب و کار

با کار در حوزه انواع روغن به دریای ثروت رسیدم

پول اگر باعث خوشبختی نباشد، حداقل بسیاری از فلاکت‌های ناشی از فقر را از بین می‌برد. من میدانم که همی چیز پول نیست اما این را هم میدانم با پول می توانم خیلی از خواسته هایم را محقق کنم. زمانی توانستم به ثروت برسم که در کسب و کار خود توانستم به موفقیت برسم. تا پایان با من همراه باشید.

روغن زیتون تصفیه شده بدون بو

روغن زیتون تصفیه شده از مواد خوراکی محبوب و شناخته شده در میان مردم می باشد که آگاهی از خواص بی نظیر آن که در ادامه بیان می کنیم شما را شگفت زده خواهد کرد.

روغن زیتون تصفیه شده بدون بو روغن زیتون دارای تنوع بسیار زیادی است که شما می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید.

باید توجه داشته باشید که این محصولات به دو گونه بدون بو و بودار تولید شده است.

همانطور که در جریان هستید روغن زیتون تنوع بسیار زیادی دارد شما عزیزان می توانید آن ها را با توجه به ذائقه خود تهیه نمایید.

البته باید گفت که روغن زیتون بدون بو یکی از محصولاتی است که شما عزیزان می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

روغن حیوانی گاوی محلی

از مشخصه روغن حیوانی گاوی محلی رنگ زرد آن است. اگر روغن درست و با بهداشت کامل تهیه شود دارای بوی خاصی نمی باشد.

چربی آن هنگام استفاده نمی ماسد و در دهان باقی نمی ماند. بافت غیر منسجم دارد و سبک است.

روغن حیوانی دارای سطح پایینی از کلسترول است پس جایگزین مناسبی برای کره به شمار می رود. خواص بالای روغن حیوانی باعث شده تا افرادی به سمت مصرف دائم آن به جای دیگر روغن ها باشند.

از جمله این خواص تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سیستم گوارشی می باشد.

حتما زنان زحمتکش عشایر و روستایی را دیده اید که مشکی آویخته از یک چوب گهواره مانند را تکان می دهند. جالب است بدانید که روغن حیوانی کرمانشاهی روژان به این صورت تهیه می شود. مردم در استان کرمانشاه ابتدا از شیر گاو یا گوسفند ماست درست می کنند و بعد آن ماست را دوغ می کنند. در این مرحله دوغ را در آن مشک می ریزند و به همان صورت که گفته شد مشک را تا مدتی تکان می دهند.

روغن حیوانی گاوی محلی

روغن کنجد اتکا

دانه های کنجد سرشار از فیبر هستند و استفاده منظم از روغن کنجد اتکا در رژیم غذایی می تواند به تقویت معده کمک کند و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد.

مقدار سدیم کنجد کم است و باعث افزایش دفع آب از بدن می شود که یکی از خواص کنجد برای لاغری و کاهش وزن است.

روغن و دانه کنجد سرشار از پروتئین است و پروتئین ها متابولیسم بدن را افزایش داده و احساس گرسنگی را کاهش می دهند. دانه های کنجد همچنین سرشار از اسیدهای آمینه تریپتوفان و پلی فنل هستند.

روغن کنجد اتکا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا