کسب و کار

با یادگیری قاعده پول ‌سازی ثروتمند شدم

زمانی ‌که شما با افزایش تخصص‌ های خود در یک حوزه خاص قاعده و قانون ثروتمند شدن را بیاموزید دیگر نگران شکست نخواهید بود. چرا که شما اصول اولیه ثروت‌ سازی را فرا گرفته ‌اید. من با اشتغال به حوزه ایزوگام تجارب خوبی را به دست آوردم و قاعده پول ‌سازی آن را به ‌سرعت فرا گرفتم و از این رو به یک جوان میلیاردر تبدیل شدم. 

ایزوگام پیروز بام

لازم به ذکر است که ایزوگام پیروز بام مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید دارد و از این محصول برای بسیاری از مصارف صنعتی استفاده می شود. از مهمترین مشخصات ایزوگام پیروز بام می توان به ضخامت زیاد و کیفیت بی نظیر این کالا اشاره کرد. اگر افراد ماهر در این زمینه بتوانند این نوع ایزوگام را با حرارت مناسب و روش های اصولی بر سطوح قرار دهند، از نفوذ هر گونه مایعات جلوگیری خواهد شد. از ویژگی های برتر ایزوگام پیروز بام این است که حتی اگر در برابر گرما و سرمای شدید قرار بگیرد به هیچ عنوان آسیب ندیده و از سطح جدا نخواهد شد.

ایزوگام نفیس ارومیه

به طور کلی هر جا نیاز به عایق کاری رطوبتی باشد ایزوگام حضور دارد. محصولات ایزوگام نفیس ارومیه خدمات پس از فروش دارد. اعتبار بیمه نامه آن ثابت شده است و توسط نمایندگی های مجاز عرضه می شود. از ویژگی بارز ایزوگام نفیس ارومیه داشتن استاندارد و نشان کیفیت آن است.  برای تولید ایزوگام از قیر اصلاح شده استفاده می شود و در دو نوع روکش دار و بدون روکش عرضه می شود. روکش فویل آلومینیومی برای تولید ایزوگام روکش دار مورد استفاده است.

ایزوگام نفیس ارومیه

ایزوگام جنت دلیجان

به طور قطع می توان گفت ایزوگام جنت دلیجان از برندهای معروف و پر فروش ایزوگام محسوب می شود چرا که ایزوگام جنت دلیجان همانطور که می دانید یکی از بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام های موجود در بازار ایران می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. شهر دلیجان سال هاست که آوازه بسیار خوبی در تولید ایزوگام در ایران دارد. در واقع اولین شهر در ایران است که دارای کارخانه تولید ایزوگام شد و اولین کارخانه های تولید ایزوگام از این شهر شروع به کار کردند. کارخانه ایزوگام جنت دلیجان یکی از بزرگترین، مجهز ترین و بهترین کارخانه های تولید ایزوگام در دلیجان و ایران بوده که محصولاتی با تنوع بالا و کیفیت بسیار زیاد تولید می کند.

ایزوگام جنت دلیجان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا