کسب و کار

با یک محصول ناب در دوره ده ماهه ای ثروتمند شدم

در حقیقت من با راه ‌اندازی کسب‌ و کار خود در حوزه تجارت نوین توانستم نقطه عطفی برای ثروتمند شدنم ایجاد کنم و با افزایش مهارت و توانایی در این زمینه در مدت ده ماهه ای از طریق معاملات سودآوری که داشتم به درآمد کلانی دست یافتم و ثروتمند شدم. از این ‌رو جهت ایده دادن به افرادی که به ‌دنبال ثروت هستند قصد دارم که این محصول را به شما معرفی سازم.

عناب لرستان

یکی از مهم ترین فوایدی که عناب لرستان دارد این است که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند و تا حد زیادی آنها را مهار می نماید. این میوه همچون سویق هسته سنجد سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید و از سرطانهای گوناگون پیشگیری می کند و همچنین برای درمان بیماریهای قلبی مفید می باشد. افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند می توانند از عناب استفاده کنند و با استفاده از آن به کاهش قند خون خود کمک کنند. عناب می تواند اعصاب را آرام کند و افردی که خلق و خوی تند دارند می توانند برای حفظ آرامش خود از عناب و چای گل گاوزبان کمک بگیرند. عناب خواب آور نیز می باشد و در درمان بی خوابی موثر است و تا حد زیادی خستگی را از بدن خارج می کند.

عناب خشک

از جمله خواصی که عناب خشک دارد می توان به جلوگیری از بیماری های مختلف در زنان از جمله رحم، گردن رحم و همچنین تخمدان ها که باعث بروز سرطان نیز می شوند اشاره کرد و خوب است که این را بدانید که بعضی از این بیماری ها از علل نازایی در زنان هستند. بنابراین بانوان محترم می توانند برای جلوگیری از این بیماری ها و مشکلات آن از عناب خشک بهره مند شوند چرا که عناب خشک با توجه به مواد معدنی که در آن وجود دارد می تواند به ارتقای سلامتی اندام های داخلی و پیشگیری از سرطان و یا نازایی کمک بسیار شایان و موثری بکند. از همین رو مصرف عناب برای خانم ها برای سلامت آنها توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود.

عناب خشک

عناب زرد

عناب زرد خواص فراوانی برای بدن دارد، دلیل آنکه عناب را به عنوان بخشی از زندگی خود بپذیرید آن است که توانایی محافظت از ما در برابر پرتوهای مضر فرابنفش خورشید را دارد. پرتوهای فرابنفش خورشید برای ما خطرناک هستند چون ممکن است باعث آسیب اکسیداتیو به سلول‌ها و بافت‌های‌مان بشوند و از این طریق خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند. همچنین گفته می‌شود که این پرتوها باعث استرس اکسیداتیو در گلبول‌های سفید خون بدن‌مان می‌شوند، که به عنوان اولین خط دفاعی بدن محسوب می‌شوند. وقتی گلبول‌های سفید خون آسیب ببینند، آنگاه سیستم ایمنی‌مان ضعیف خواهد شد و ما بیشتر مستعد ابتلا به عفونت‌ها و بیماری‌ها خواهیم بود.

عناب زرد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا