اقتصادی

بدهی شهرداری تهران اعلام شد

معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران میزان بدهی‌های شهرداری پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، لطف الله فروزنده با بیان اینکه معوقات بانکی شهرداری تهران حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان است، افزود: می‌خواهیم از طریق فروش بخشی از دارایی‌های شهرداری این میزان بدهی‌ها را تسویه کنیم.
وی گفت: به بانک شهر بیشترین بدهی را داریم و در کل به بانک‌ها ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهکار هستیم .
معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران با بیان اینکه معوقاتی هم که مناطق به پیمانکاران دارند را باید تسویه کنیم، تصریح کرد: حداقل ۳۰۰۰ میلیارد را تسویه خواهیم کردو برای این امر برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
وی در خصوص فروش املاک شهرداری تهران نیز گفت: در نیمه دوم سال تحقق بودجه غیرنقد را با جدیت دنبال کردیم، درباره فروش املاک با بانک شهر صحبت کردیم و لازم است بتوانیم با فروش این املاک بدهی‌مان را تسویه کنیم تا بتوانیم تسهیلات جدید بگیریم. با این فروش می‌توانیم سود و جرایم را نیز تسویه کنیم و سهامدار بانک شهر شهرداری است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا