کسب و کار

بدون این ‌که پدری پول ‌دار داشته باشم ثروتمند شدم

برخلاف این تصور که برای ثروتمند شدن در جوانی حتماً بایستی پدر پول ‌دار داشته باشید یا ارث کلانی به شما برسد. توانستم بدون اینکه پدری پول دار داشته باشم با برنامه ‌ریزی و تلاش در حوزه سیم و کابل بسیار خوب عمل کنم و ثروت عظیمی را به دست آورم. من با تجارت کردن این محصول به ثروتی که آرزویش را داشتم رسیدم. اکنون پیشنهاد می ‌کنم که این محصول خوش ‌یمن را بهتر بشناسید.

سیم مفتول برنجی

با توجه به اینکه سیم مفتول برنجی برای تولید زیور آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. زیرا برای برخی از زیورآلات ضخامت بیشتر و برای برخی ضخامت کمتری مورد نیاز است. معمولاً چون زیورآلات ظریف هستند و برای تولید آنها مواد منعطف بیشتر کاربرد دارد. سیمهای مفتول تولید شده در این حوزه ضخامت کمتری خواهد داشت. سیم مفتول با ضخامت یک میلیمتر بیشترین کاربرد را در این بازار دارد. باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید سیم مفتول انواع با کیفیت آن را تهیه نمایید.

کابل برق ۶

برای خرید کابل برق ۶ پین بهتر است آن را از برندی تهیه کنید که هادی کابل های خود را با متریال مس و خلوص بالا تولید کند. درصد خلوص استاندارد مس به کار رفته در هادی کابل ۶ پین ۷۵ درصد است. البته دقت داشته باشید که نمی توان تنها به درصد درج شده روی محصول اتکا کرد. اصالت این درصد بسیار حائز اهمیت است که یک برند معتبر می تواند نوید بخش آن باشد. برای اتصال برق به رایزر یا کارت گرافیک به پاور معمولی یا پاور سرور، نیاز به کابلی وجود دارد. که از یک طرف سوکت ۶ پین و در سوی دیگر سوکت ۶ پین داشته باشد. این کابل باید مقاومت دمایی بالایی داشته باشد و همچنین حداقل توان عبور جریان ۱ آمپر برق ۱۲ ولت را داشته باشد. کابل بکار رفته در این محصول، کابل ۰.۷۵ تمام مس هست که توان عبوری تا ۱۰ آمپر را داراست. همچنین طول این کابل ۴۰ سانتی متر در نظر گرفته شده که آزادی عمل لازم را برای نصب کارت گرافیک به شما می دهد. لازم به ذکر است که سوکت های کابل برق کارت گرافیک ۶ پین به ۶ از نوع نسوز انتخاب شده اند تا در صورت بروز هر حادثه ای کمترین آسیب متوجه دستگاه شود.

کابل برق 6

سیم و کابل لاله زار

جنس هادی سیم و کابل لاله زار متفاوت بوده و از جنس مس و آلومینیوم می باشد که با استفاده از عایق مناسبی روکش شده اند. یکی از مهم ترین مشخصات سیم و کابل لاله زار مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. از این محصولات در هر منطقه‌ ای با شرایط اقلیمی متفاوت استفاده می نمایند.  این محصولات از لحاظ ساختار متنوع هستند و به طور کلی به دو دسته مفتولی و افشان طبقه‌ بندی می‌ شوند. هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند. سیم های مسی و آلومینیومی جز بهترین سیم ها در صنعت روشنایی به شمار می روند.

سیم و کابل لاله زار

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا