کسب و کار

برای کسب ثروت کسب و کار درست داشته باشید

برای اینکه شما هم همانند دیگران به ثروت دست پیدا کنید، باید این مورد را بدانید که ایجاد یک کسب و کار درست، بهترین راه برای رسیدن شما به ثروت خواهد بود و در این میان می توانید کار خود را با فعالیت در زمینه انواع برنج از جمله برنج قهوه ای هاتی کارا ایجاد کنید.

برنج قهوه ای هاتی کارا

غلات کامل ویژگی برنج قهوه ای هاتی کارا است و برای پخت آن باید مراحلی که ذکر می شود به صورت دقیق اجرا شود، برنج قهوه ای دارای خواص بسیار زیادی است و نقش مهمی را می تواند در بدن ایفا کند.

در مرحله اول باید برنج قهوه ای گلستان را داخل آب خیس کنید به این دلیل که لایه روی آن سبوسی است وس باید ابتدا برنج اندازه گرفته شده را درون یک کاسه بذارید و به آن آب را اضافه کنید و تا چند ساعت بگذارید که داخل آن بماند تا خوب خیس شود.

در مرحله بعد شما باید برنج خیس شده را چند بار شستشو دهید به این صورت که آب داخل آن را خالی کرده و دوباره آب را به آن اضافه کنید این کار را در مرحله قبلی باید انجام دهید.


برنج قهوه ای یا سفید

توجه داشته باشید که برنج قهوه ای یا سفید غذایی سرشار از مواد ضروری مورد نیاز بدن بوده و در مقایسه با برنج سفید از فیبر بالایی برخوردار است که در تنظیم حرکات روده و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی تاثیر گذار شناخته شده است. برنج قهوه ای به مدت زمان بیشتری برای پخت احتیاج دارد.

با استفاده از روش متفاوتی طبخ می شود که برای ترکیب با انواع غذاها مناسب شناخته شده است. به طور معمول در فرهنگ غذای ملل استفاده از برنج قهوه ای در کنار انواع سبزیجات، صیفی جات و گوشت اتفاق می افتد.

در فرهنگ غذایی هند و آسیا استفاده از برنج قهوه ای رواج بیشتری دارد و به عنوان یکی از مکملهای غذایی برای بالا بردن حجم و احساس سیری مورد استفاده قرار می گیرد.

برنج هاشمی

برنج هاشمی

برنج هاشمی پرمصرف ترین برنج در ایران لحاظ می شود که دارای ظاهری دانه بلند و چاق بوده و رنگ آن سفید مایل به کرم می باشد، همچنین جهت استفاده در مهمانیها و مجالس متفاوت کاربرد بالایی دارد.

زیرا یک برنج فوق العاده خوش طعم بوده که مهمانی بی نظیری به همراه غدایی عالی برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید برنج برای مصارف خانگی و مهمانیهای بزرگ دارید توصیه می شود از خرید این برنج مرغوب غافل نشوید.

زیرا اگر برای یک بار از آن استفاده نمایید قطعا مشتری دائم و همیشگی آن خواهید شد. گفتنی است قیمت این برنج در بازار معمولا از برنج کشت دوم ارزانتر است اما به دلیل طرفداران خاصی که دارد در کشت اول نیز فروش بالایی داشته و قیمت آن نسبت به سایر برنجها گرانتر خواهد بود. لازم به ذکر است محل کاشت برنج در قیمت آن تاثیر گذار بوده و شالیکاران منطقه برداشت را در قیمت گذاری محصول لحاظ می کنند معمولا مناطق مناسب برای کاشت برنج هاشمی شهرستانهای فریدونکنار و آستانه اشرفیه می باشد زیرا می توان محصولی درجه یک را از آن جا خریداری نمود.

برنج هاشمی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا