کسب و کار

کدام برند یونیت دندانپزشکی ایرانی در حال حاضر فروش بالایی دارد؟

همانند هر محصول دیگری خرید نمونه خارجی یونیت دندانپزشکی خواهان بیشتری دارد اما قیمت بسیار بالای آن سبب می شود تا دندانپزشک های عزیز به به سراغ خرید یونیت دندانپزشکی ایرانی روی بیاورند. شایان ذکر است که  بسیاری از برندهای ایرانی هستند که از نظر کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کنند و به دلیل تولید داخل بودن هزینه فروش پایینی دارند. مدل انتخابی شما باید متناسب با نیازتان باشد و در حین استفاده از آن هم خودتان احساس راحتی داشته باشید و هم بیمارتان اذیت نشود. برندهای زیادی هستند که بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی درباره آنها را بدست بیاورید. در این راستا می توانید به سایت تجهیرات دندانپزشکی دنت لند مراجعه نمایید. تمامی برندهای معتبر دندانپزشکی ایرانی و خارجی در این سایت لیست شده اند و اطلاعات هر کدام نمایش داده شده است.

کدام برند یونیت دندانپزشکی ایرانی در حال حاضر فروش بالایی دارد؟

قیمت یونیت دندانپزشکی تولید شده در ایران

در دهه های اخیر، کشور ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان، اقدام به تولید انواع یونیت دندانپزشکی نموده است. هر چند این شرکتها قطعات اصلی را از کشورهای دیگر وارد نموده و اقدام به مونتاژ آنها می نمایند. هر یونیت از قطعات مختلفی تشکیل شده است و قیمت یونیت دندانپزشکی با توجه به قسمت هایی مختلف آن و امکاناتی که در آن تعبیه شده است، محاسبه می شود. تعدادی از قطعات به عنوان بخش های اصلی هر یونیت می باشند و برخی دیگر به صورت آپشنال و با توجه به سفارش مشتری در یونیت تعبیه می شوند. بنابراین قیمت یونیت کاملا متغیر بوده و آپشن های اضافی تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. شایان ذکر است که تمامی این یونیت ها می بایست بر اساس استاندارد های روز دنیا همانند ISO ارائه شوند و از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشند. به جرات می توان گفت که یونیت های تولید شده توسط شرکت های ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قیمت یونیت دندانپزشکی تولید شده در داخل بسیار مناسب می باشد. برای مشاهده انواع این یونیت ها می توایند به سایت دنت لند مراجعه نمایید.

یونیت های پارس طب

قطعا اگر به بازار تجهیزات دندانپزشکی سری زده باشید بارها نام برند پارس طب را شنیده اید. این برند تولید کننده تجهیزات پزشکی است و تنوع محصولات آن بسیار زیاد است. از پر فروش ترین مدل های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

یونیت دندانپزشکی پارس طب Pars tab مدل فیدار H24

این یونیت یکی از بهترین های پارس طب می باشد که دارای سه شلنگ از بالا است. شلنگ چهارمی هم برای آن وجود دارد که به عنوان آپشن در نظر گرفته شده است. موتور آن قدرتی برابر با ۲۲۰ ولت دارد و برای استفاده راحت از آن دارای چراغ هالوژن می باشد. این یونیت پوار آب و هوا و ساکشن نیز دارد و همچنین دارای قابلیت چرخش باکس بغل به صورت ۹۰ درجه می باشد که کار با آن را بسیار ساده تر می کند. از دیگر ویژگی های آن داشتن تابوره است. زیر سری آن هم به صورت دو محوره در نظر گرفته شده و قابل تنظیم است که راحتی را برای کاربران فراهم می کند. این یونیت کاربرد عمومی دارد و قیمت آن هم با توجه به امکاناتی که در اخیتار شما قرار می دهد بسیار مناسب است.

یونیت دندانپزشکی پارس طب Pars tab مدل صدف SU شیلنگ از بالا و SD شلنگ از پایین

این ۲ مدل نیز جر پرفروش ترین های این برند ایرانی است که کاربردی عمومی داشته و تجهیزات مناسبی را با توجه به قیمت در اختیار شما قرار می دهد. موتور صندلی آن قدرتی برابر با ۲۲۰ ولت دارد و به منظور راحتی استفاده دارای پدال پایی جهت تنظیم دارد. پشت سری آن قابلیت تنظیم را دارد و همچنین به صورت دو محوره می باشد. میتوانید این تخت را تنظیم کرده و در حالت تخت قرار دهید. یونیت دندانپزشکی نام برده شده انواع تابلت شلنگ از بالا و همچنین شلنگ از پایین را دارد. ابن محصول میتواند جز انتخاب های شما باشد.

یونیت های آژاکس

از دیگر برند هایی که برای خرید یونیت دندانپزشکی میتوانید روی آن حساب کنید برند آژاکس می باشد. این برند نوظهور توانسته است با سابقه کم خود هم پای رقبانش پیش برود و بهترین ها را در زمینه تجهیزات پزشکی تولید نمایند. از برترین یونیت های دندانپزشکی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یونیت دندانپزشکی آژاکس Ajax مدل SDS 902s : این محصول داراسی نمایشگر به صورت لمسی می باشد و تحت استاندارد های  CE و IOS اروپا ساخته شده است. موتور قوی دارد و کیفیت آن نیز بسیار خوب است. رنگ روکش صندلی آن نیز نارنجی است و هیجان را به مطب شما القا خواهد کرد. به صورت ۴ شلنگ بوده و دارای پدال پایی نیز می باشد. با خرید این محصول میتوانید از خدمات پس از فروش آن به مدت ۱۰ سال بهره مند شوید.
  • یونیت دندانپزشکی آژاکس Ajax مدل SDS 902 : این یونیت با رنگ قرمز عرضه می شود و استفاده از آن در کنار کیفیت بالایی که دارد هم برای بیماران و هم برای پزشک ساده و راحت است. همچنین موتور آن از نوع گیربکسی است و قدرتی برابر با ۲۲۰ وات دارد.دارای پدال پایی است و به صورت ۴ شلنگ از پایین طراحی شده است.
  • یونیت دندانپزشکی آژاکس Ajax مدل SDS 901 : این مدل نیز همانند دو مدل قبلی آژاکس کیفیت مطلوبی دارد و رویه آن با رنگ متفاوت سبز پسته ای عرضه شده است که در نگاه اول توجه را به خود جلب می کند. موتور این صندلی قدرتی برابر با ۲۴ ولت دارد و مهم ترین ویژگی آن نیز بی صدا بودن آن است که میتواند یکی از فاکتورهای مهم شما در هنگام خرید باشد. از تجهیزات آن میتوان به سیستم برگشت به عقب، مخزن اب اظطراریف نگاتسکوپ،ساکشن، تابلت ۴ شلنگ از پایین و تابلت دستیار و … اشاره کرد.

یونیت ایلیا

یکی از بهترین و ارزانترین یونیت دندانپزشکی مدل ایلیا می باشد. برای ساخت یونیت ایلیا مدل از متریال و مواد اولیه مرغوب استفاده شده است و طراحی آن نیز متناسب با نیاز کاربران و همچنین استاندارد های روز دنیا است. تجهیزات و قابلیت های خوبی در این یونیت ایرانی وجود دارد و با این وجود قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای نیز دارد.

ویژگی های یونیت دندانپزشکی ایلیا

  • یونیت دندانپزشکی ایلیا دارای موتور ۲۴ ولت می باشد. همان طور که میدانید موتورهای ۲۴ ولت از طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  • یک تابلت با ۳ شلنگ از پایین می باشد.
  • نوع اتصال این دستگاه، اتصال به صندلی است.
  • چراغ این یونیت ارزان، از نوع LED است.
  • یک ساکشن آب قدرتمند در این دستگاه تعبیه شده است.
  • این دستگاه دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

نکته: با توضیحات ارائه شده میتوانید به راحتی این محصولات را با یکدیگر قیاس کنید و متوجه شباهت ها و تفاوت های آن ها شوید و با توجه به برند مد نظر، بودجه و نیازتان مناسب ترین محصول را برای خود انتخاب کنید. دنت لند ارائه دهنده انواع تجهیزات دندانپزشکی ، می تواند شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین یونیت دندانپزشکی راهنمایی نماید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا