کسب و کار

بهترین شرکت باربری بین شهری کدام است ؟

انتخاب شرکت باربری معتبر  

قطعا برای همه ما در زندگی شرایطی پیش می آید که نیاز به خدمات باربری داشته باشیم ، مثلا اکثر ما در طول زندگی به خدمات اثاث کشی نیاز پیدا می کنیم ، برخی از ما ممکن است به دلیل شرایط کارمان نیاز به ارسال بار یا کالا هایی از شهری به شهر دیگر داشته باشیم.

نیاز هر یک از ما با هم تفاوت است مثلا ممکن است شخصی به یک نیسان برای حمل مبل از شهری به شهر دیگر نیاز داشته باشد و شخص دیگر به چندین تریلی برای حمل کالاهای تولیدی از یک کارخانه ، اما چیزی که مهم است ، این است که همه ما نیاز داریم به یک شرکت باربری معتبر و با تجربه .

ما شرکت های بسیاری در زمینه باربری بین شهری پیدا کرده ایم و هر یک را مورد بررسی و مقایسه با سایر شرکت های باربری قرار دادیم ، در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شرکت حمل و نقل و باربری بین شهری آشنا کنیم .

آنی بار ، برند برتر صنعت حمل و نقل کشور می باشد که خدمات باربری بین شهری ، باربری درون شهری تهران ، باربری بین المللی را در اختیار صاحبین بار قرار می دهد.

شما می توانید انواع بار و کالا را ، در هر حجمی که باشد ، توسط شرکت آنی بار از تهران به سراسر کشور ارسال کنید ، البته توجه داشته باشید خدمات آنی بار محدود به تهران نیست و امکان ارسال بار از شهرهای دیگر نیز وجود دارد به عنوان مثال شما می توانید از اصفهان به تبریز انواع بار را ارسال کنید .

روش های ارسال بار بین شهری

به طور کلی خدمات باربری بین شهری به دو روش دربستی و خرده بار ارائه می شود . روش دربستی ، همانطور که از نامش مشخص است یعنی شما یک خودرو باربری متناسب با حجم بارتان از شرکت باربری دریافت کرده و از مبدا مورد نظرتان بارگیری کرده و در مقصد تحویل می گیرید و هیچگونه باری درکنار بار شما در خودرو باربری ، بارگیری نمی شود .

روش خرده بار متفاوت است ؛ در این روش شما بارتان را در مکان مشخصی تحویل باربری می دهید ، پس از جمع آوری بارهای مختلف شرکت باربری همه را در یک خودرو بارگیری می کند و به شهر مورد نظر ارسال می کند . این روش بسیار خطرناک و پر ریسک است و برای بارهای خیلی کم در حد چند کارتن جوابگو می باشد .

آنی بار در حال حاضر تنها بصورت دربستی خدمات باربری بین شهری را به شما ارائه می دهد.

آشنایی با انواع خودرو های باربری بین شهری

در ابتدا لازم است ان را بدانید که شرکت آنی بار با ارائه مشاوره رایگان شما را در انتخاب خودرو باربری مناسب و کاهش هزینه های حمل و نقل از طریق خودرو مناسب راهنمایی می کند ، پس اگر نمیدانید برای حمل بارتان از کدام خودرو باربری باید استفاده کنید اصلا نگران نباشید .

نیسان وانت کوچک ترین خودرو باربری بین شهری می باشد که برای حمل بارهای کم حجم و کم وزن ، حداکثر ۲ تن مناسب می باشد .

 کامیونت ها که شامل ، ایسوزو ، خاور بنز ، بادسان ، کاویان و . . . می شوند ، توان حمل بار تا ۴ تن را دارند و با توجه به نوع بارتان به دو صورت مسقف و روباز در اختیارتان قرار می گیرند.

برای حمل اثاث منزل ، صنایع چوبی ، پوشاک مناسب ترین خودرو باربری کامیونت مسقف می بشد ، زیرا از بارتان در برابر آب و باد و آفتاب حفاظت می کند .

کامیون تک و جفت هر کدام به ترتیب توان حمل ۱۰ تن و ۱۵ تن بار را دارند و برای حمل انواع بار به ویژه ، مصالح ساختمانی ، محصولات کشاورزی و . . . کاربرد دارند .

تریلی ها خودرو های باربری سنگینی هستند که برای باربری بین شهری در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرند ؛ تریلی به سه شکل مسقف ( برای حمل کالاهای تجاری ) ، کفی ( برای حمل کیسه های جامبو ، دستگاه های صنعتی ) ، بغلدار ( برای حمل انواع بار ) مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید با توجه به نوع بارتان مناسب ترین خودرو باربری را برای باربری بین شهری از آنی بار دریافت کنید.

باربری بین شهری

هزینه حمل و نقل بین شهری چقدر است ؟

هزینه باربری بین شهری با توجه به موارد مختلفی محاسبه می شود اما چیزی مشخص است این است که تمامی قیمت های شرکت آنی بار مطابق با نرخ اتحادیه می باشد و برای حمل تمامی بارها بارنامه دولتی صادر می شود و کرایه بار نیز در آن درج می شود.

کارشناسان آنی بار با توجه به موارد زیر نرخ کرایه باربری بین شهری را به شما اعلام می کنند :

  • مسافت بین مبدا و مقصد بارتان
  • نوع خودرو باربری
  • شرایط حمل بار و شرایط جاده
  • ارزش بار و سطح پوشش بیمه مورد نیاز
  • هزینه صدور بارنامه دولتی

برای استعلام هزینه باربری بین شهری تنها یک را وجود دارد و آن تماس با شرکت آنی بار می باشد .

ارزانترین خدمات حمل و نقل و باربری تهران به کرمان را می توانید در شرکت آنی بار تجربه کنید .

ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی برای حمل بار بین شهری

هنگام حمل و نقل بین شهری ممکن است حوادث و خسارت های پیش بینی نشده ای برای بارتان اتفاق بیفتند ، مثلا ممکن است دچار احتراق شود ، خودرو باربری تصادف کند ، بار مورد سرقت قرار بگیرد ، بار واژگون شود و . . .

قطعا نمی شود اطمینان داد که این اتفاقات رخ می دهد یا رخ نمیدهد و هیچگونه روشی صد در صد و مطمئنی برای جلوگیری از آن ها وجود ندارد ، بنابراین بهترین و منطقی ترین روش استفاده از بیمه نامه معتبر ، معادل با ارزش بارتان است ، که در صورت پیش آمد هر گونه حادثه ناگوار خسارات شما را جبران کنید .

شرکت آنی بار تمامی خدمات باربری بین شهری را تحت پوشش معتبرترین باربری کشور ( بیمه ایران ) ارائه می دهد.

سطح پوشش بیمه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و هدیه ویژه آنی بار ارائه ۱۰۰ میلیون بیمه رایگان برای حمل انواع بار می باشد .

بارنامه یک سند قانونی است که توسط شرکت حمل‌و‌نقل برای فرستنده صادر می‌شود که نوع بار، مقدار بار تعیین شده ، مقصد کالای حمل شده ، هزینه باربری ، نوع بیمه و سطح پوشش آن و . . . در آن درج می شود . این سند باید بدون توجه به نوع حمل و نقل، همراه با خودرو باربری ارسال شده باشد و باید توسط نماینده مجاز حامل، فرستنده و گیرنده امضا شود.

باربری تهران به زاهدان یکی از تخصصی ترین خدمات آنی بار می باشد که همراه با بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر ارائه می شود.

آنی بار

خدمات اثاث کشی بین شهری

یکی دیگر از خدمات ویژه آنی بار ، حمل اثاث منزل و اسباب کشی بصورت بین شهری می باشد.

ارسال اثاث منزل نیاز به تجهیزات خاص و خودرو باربری مناسب دارد که آنی بار در اختیارتان قرار می دهد.

کامیونت های مسقف با بدنه موکت شده ، همراه با تعداد کافی پتو ( برای قرار دادن بین بار و جلوگیری از صدمه ) برای حمل اثاث در باربری بین شهری در اختیارتان قرار داده می شود .

علاوه براین شما می توانید از خدمات بسته بندی کالا برای حفاظت از اثاثتان و از کارگران حمل بار برای بارگیری ، تخلیه و چیدمان اثاث منزلتان استفاده کنید .

هزینه اثاث کشی بین شهری با توجه به خدماتی که دریافت می کنید متفاوت است .

ما تضمین می کنیم که آنی باربهترین خدمات اثاث کشی را در باربری تهران به یزد به شما ارائه میدهد ، البته خدمات اثاث کشی در تمامی استان ها در دسترس است و با بهترین کیفیت ارائه می شود .

مشاوره و کارشناسی رایگان آنی بار

کارشناسان آنی بارهمه روزه و در تمامی ساعات روز آماده ارائه مشاوره در زمینه باربری بین شهری می باشند.

شما می توانید برای انتخاب خودرو باربری ، استعلام هزینه ، رزرو خدمات باربری و هر مورد دیگر که مربوط به خدمات باربری باشد با شرکت آنی بار تماس حاصل نمایید .

مشاوره به صورت کاملا رایگان توسط متخصصین حمل بار ارائه می شود .

ارتباط با شرکت آنی بار از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ و یا مراجعه به سایت  Anibar.net امکان پذیر می باشد .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا