کسب و کار

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان و سینجر و تکنو گاز در تهران کجاست؟

از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه که مشکل در عملکرد آن و به دنبال آن پیدا کردن تکنسینی ماهر که بتواند به طرز صحیح آن را بررسی، عیب یابی و تعمیر کند، می تواند تبدیل به چالش شود، اجاق گاز می باشد که با وجود دیگر لوازم خانگی آشپزخانه همچون ماکروفر، همچنان نقش اصلی را در پخت و پز ایفا می کند و خرابی آن می تواند مشکلی آزار دهنده باشد.

سه برند اجاق گاز محبوب در بین خانواده های ایرانی که از کیفیت، زیبایی و کارکرد بالایی برخوردارند، اخوان، سینجر و تکنو گاز می باشند، اگر شما نیز از مصرف کنندگان این سه نوع اجاق گاز در منزل یا محل کار خود می باشید، در صورت وجود ایراد و خرابی در آن ها چه اقدامی می کنید؟ کدام نمایندگی در انجام تعمیر اجاق گاز سینجر، اخوان و تکنو گاز ماهر تر است و کدام مرکز است که انجام تعمیرات خود را با گارانتی ۱۲ ارائه می کند؟

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران

کارخانه اخوان با ۵۰ سال سابقه در تولید لوازم خانگی و تلاش در ارتقا تولید داخلی، توانسته است به بزرگترین کارخانه تولید لوازم توکار آشپزخانه تبدیل شود، از مهمترین محصولات این کارخانه اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز فردار و اجاق گاز مبله آن می باشد.

اجاق گازهای صفحه ای اخوان در انواع رومیزی و توکار تولید می شوند، با اینکه گاز رومیزی نسبت به نوع توکار کمتر استفاده می شود، مناسب برای زمانی است که بخواهید گاز را جابجا کنید.

و اما امروزه گازهای صفحه ای توکار به یکی از المان های اصلی در طراحی دکوراسیون مدرن تبدیل شده اند، اجاق گاز صفحه ای توکار اخوان با طراحی جذاب ظاهری و کارکرد عالی، در جنس های شیشه ای، استیل، شیشه-استیل و سرامیکی طراحی و تولید می شوند تا با سلیقه افراد متفاوت و سبک های متفاوت طراحی آشپزخانه همخوانی داشته باشند.

اجاق گازهای اخوان بر اساس نحوه کار به صورت ذیل دسته بندی می شوند:

  • اجاق گاز صفحه ای الکتریکی
  • اجاق گاز صفحه ای شعله دار
  • اجاق گاز صفحه ای تابشی
  • اجاق گازصفحه ای القایی

اجاق گازهای فردار از دیگر محصولات اخوان اند که می توانند هر آن چه که یک آشپز حرفه ای به آن نیاز دارند را با کیفیت بالا رفع نماید، گاز مبله با دوکاربرد نیز از محصولات مورد علاقه دیگر افراد است.

با وجود زیبایی، کیفیت و امنیت کاربری اجاق گازهای اخوان، بروز ایرادات در آن اجتناب ناپذیر می باشد، مرکز دکتر آچار، بهترین نمایندگی انجام تعمیرات اجاق گاز اخوان با برخورداری از ویژگی هایی همچون همکاری با بهترین تکنسین های تعمیرات اجاق گاز اخوان که دارای مهارت در تعمیر انواع اجاق گاز فردار، مبله و صفحه ای در خانواده های HE، اورانوس، ونوس و گیتای اخوان می باشند، آماده ارائه خدمت به همشهریان تهرانی می باشد.

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در تهران

سینجر نیز از دیگر نام آشنایان تولید کننده اجاق گاز می باشد که بیش از دو دهه است که در حوزه تخصصی تولید انواع اجاق گاز ۴ شعله و ۵ شعله به فعالیت پرداخته است.

سینجر نیز با تولید گاز فردار، اجاق گاز طرح فر و گازهای صفحه ای زیبا و مستحکم توانسته است تا مورد توجه مشتریان خواهان خرید اجاق گاز قرار بگیرد، در اجاق گازهای سینجر مبله نظافت اجاق گاز، به دلیل استفاده از استیل ضد زنگ شبکه های چدنی تا حد قابل توجهی ساده شده است.

این اجاق گازها با مصرف کم انرژی و بهره بردن از تکنولوژی و برخورداری از ویژگی هایی نظیر فن کانوکشن، برنامه پخت و تایمر همواره نظر مثبت استفاده کنندگان خود را کسب کرده است.

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در تهران

مرکز دکتر آچار به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر نیز با تکنسین های ماهر به فعالیت می پردازد، همچنین با ضمانت نامه کتبی ۳۶۵ روزه انواع خدمات و ارائه خدمات تعمیر در محل آمادگی دارد تا تنها با تماس شما در منزل یا محل کارتان حاضر شود و عیب یابی و تعمیرات انواع اجاق گاز سینجر را به بهترین شکل انجام دهد.

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو گاز در تهران

سرشعله های ایتالیایی، قطعاتی هستند که به سبب کیفیت بالای خود، سال هاست که خود را در بازار جهانی ثابت کرده اند و در بیشتر اجاق گازهای ایرانی نیز از سرشعله های ایتالیایی بهره می برند!

تکنو گاز برندی است تماماً ایتالیایی که با ۶۰ سال گذر از آغاز کار، همچنان پیشگام در عرصه تولید انواع اجاق گاز می باشد، برادران با استعداد کانیتی مؤسسان این برند در دهه ۵۰ اولین اجاق گاز کابینتی با توانایی نگهداری سیلندر گاز را اختراع کردند و از همان ابتدا از سایر رقبای خود پیشی گرفتند.

مصرف کنندگان این اجاق های گاز می توانند در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی در اجاق تکنو گاز خود، با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار تماس بگیرند تا تکنسین های مجرب نمایندگی تکنو گاز، به محل اعزام شوند و تعمیر اجاق تکنو گاز را به بهترین وجه به انجام برسانند.

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو گاز در تهران

تعمیرات اجاق گاز اخوان، سینجر و تکنو گاز با دکتر آچار

ویژگی های ذیل است که منجر می شود ما دکتر آچار را برای سرویس، عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز سینجر، تکنو گاز و اخوان به شما معرفی کنیم:

گارانتی ۱۲ ماهه اجاق گاز

دکتر آچار تمامی خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی ۳۶۵ روزه ارائه می کند، پس تا زمان یک سال از تمامی ایرادات رخ داده در اجاق گاز شما به طور رایگان پشتیبانی به عمل می آید.

تعویض با قطعات اورجینال

در وهله اول تکنسین های ماهر دکتر آچار در راستای تعمیر قطعات معیوب تلاش می کنند و به عبارتی تعمیرکارند و نه تعویض کار، با این وجود در صورت تعمیر ناپذیر بودن، قطعه خراب، با قطعه ای اصل جایگزین می شود.

نرخ اتحادیه

هزینه تمامی اقدامات انجام شده توسط تکنسین های این مرکز مطابق تعرفه اتحادیه و منصفانه و منطقی محاسبه می شوند.

تکنسین های ماهر

تعمیرکاران دکتر آچار همگی مجرب و آموزش دیده می باشند و برای مثال در صورتی که در تماس خود برای تعمیر اجاق گاز اخوان تماس بگیرید، تکنسین ماهر که با تمام جزییات کارکرد و تعمیرات اجاق گاز اخوان آشنا است، به محل اعزام می شود.

سخن آخر تعمیر اجاق گاز

دکتر آچار بهترین نمایندگی تعمیرات سینجر، اخوان و تکنو گاز می باشد که تنها با برقراری تماس شما با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۵۷۳۴۰۴ و با همکاری کردن با تکنسین های ماهر، آن ها را به منزل یا محل کار شما اعزام می کند تا به صورت تخصصی تعمیرات اجاق گاز را به انجام برساند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا