بورس

حاشیه‌‌های بورس امروز ۱۸ مرداد / افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی غزر

امروز بازار سهام با رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد و شاخص در کانال یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد و شاخص در کانال یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد قرار گرفت امروز شاخص کل هم‌وزن هم با چهار هزار واحد مثبت در محدوده ۴۱۲ هزار واحد قرار گرفت.

نمادهای مثبت و تاثیر گذار بر بازار فولاد، پارس و فارس بودند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای فولاد، شستا و پترول ثبت شد. ارزش معاملات بورس امروز شش هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان رسید.

در بازارامروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۷۵۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

کدام نمادها امروز تعلیق شدند؟

_در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد معاملاتی آینده تا حداکثر یک شهریور تعلیق خواهد بود. همچنین نماد معاملاتی شرکت ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ (ختراک) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، امروز متوقف شد.

_ نماد معاملاتی شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو (خکرمان) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه در تاریخ ۲۰ مرداد، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

مهم‌ترین خبرهای کدال برای سهامداران

_ امروز آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی «تپکو» منتشر شد. براین اساس مجمع این شرکت در روز ۳۱ مرداد در دفتر مرکزی تپکو برگزار می‌شود.

_ صنایع کاشی و سرامیک سینا(کساوه) در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به ازای هر سهم ۲۹۴ تومان سود نقدی تقسیم کرد. سود خالص این شرکت ۲۶۹ میلیارد تومان است.

_ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان(وآذر) قصد دارد در مزایده‌ای ۱۰۰ درصد سهام شرکت کولاک شرق را به صورت یکجا و با شرایط مندرج در آگهی سایت کدال واگذار نماید.

_ شرکت زر ماکارون(غزر) افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی خود را به مبلغ ۴۸۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته می‌دهد.

_ شرکت کارتن ایران(چکارن) در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به ازای هر سهم سود نقدی ۱۰ ریال را تقسیم کد.

_شرکت فولاژ آلیاژی ایران(فولاژ) در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به ازای هر سهم ۹۵۰ ریال سود تقسیم کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا