اقتصادی

بیت کوین از ۶۰ هزار دلار عبور کرد

ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با رشد مجدد روبرو شده‌اند به طوری که بیت‌کوین از مرز ۶۰ هزار دلار عبور کرده و هر ایتریوم نیز با قرار گرفتن در نقطه ۲۱۷۰ دلاری رکورد جدید قیمتی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از بااقتصاد، ارزهای دیجیتال همچنان مورد اقبال سرمایه‌گذاران هستند به طوری که ایتریوم رمزارز محبوب سرمایه‌گذاران بعد از بیت‌کوین توانست با افزایش نزدیک به ۴.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدید قیمتی از خود بر جای بگذارد. قیمت هر ایتریوم اکنون ۲۱۷۰ دلار است که رکورد جدیدی برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

ارزش معاملات ایتریوم در ۲۴ ساعت گذشته معادل ۲۷ میلیارد دلار بوده و کل ارزش معاملات این ارز دیجیتال اکنون از ۲۵۰ میلیارد دلار در این بازه زمانی عبور کرده است.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۴.۵ درصدی اکنون از مرز ۶۰ هزار دلار عبور کرد. ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین ۴۸ میلیارد دلار و کل ارزش بازار بیت‌کوین نیز اکنون ۱ تریلیون و ۱۴۰ میلیارد دلار است.

هر بیت‌کوین در حال حاضر ۶۰ هزار و ۸۸۰ هزار دلار معامله می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا